سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت‌الله سعیدی گفت: رهبر معظم انقلاب با قاطعیت بیان کردند کشف حجاب و ترویج فرهنگ برهنگی حرام شرعی و سیاسی است. یعنی اینکه نظام در سطح شرعی و سیاسی ذره‌ای از مسئله حجاب کوتاه نخواهد آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام جواد محدثی در کتاب «سینای نیاز؛ شرح دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان» به توضیح و تفسیر این ادعیه مخصوص ماه مهمانی خداوند متعال پرداخته است.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه قم اظهار کرد: باید دانست که دشمن با تمرکز بر حجاب برنامه امنیتی گسترده‌ای دارد لذا اقدامات خودسرانه و حساب نشده در مسئله حجاب چه بسا برنامه دشمن را تکمیل می کند.

خبرگزاری مهر

اردستان - امام جمعه اردستان گفت: موضوع عفاف و حجاب حکم شرعی دارد و کشف حجاب نیز یک حرام شرعی و سیاسی است و قانون نیز این اجازه را نمی‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دیدار با تشکل‌های فرهنگیان گفت: حکمرانی در آموزش و پروش با مشارکت معلمان و خانواده‌ها و شنیدن صدای آنها به سرمنزل مقصود می رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران (18 فروردین) در سخنانی، گفت: برای خدایی که در محضر او هستیم و ظاهر و باطن ما را می‌داند، حریم نگه داریم. امام حسن (ع) فرمودند: کسانی در این زندگی برنده نهایی شدند که خدایی زندگی کردند و تقوا داشتند. وی افزود: در کتب یکی از نویسندگان اهل سنت گفته شده است که ولایت حضرت علی (ع) حصن خداست. خطیب...

خبرگزاری تسنیم

سرپرست وزارت آموزش و پرورش بر رسیدگی به اعتراضات "رتبه‌بندی" معلمان به‌عنوان مسئله فوری و جاری آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: بیش از 54 میلیون سند در حوزه رتبه بندی معلمان بررسی شد که این مقدار سند آمار بسیار زیادی است.

خبرگزاری مهر

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دیدار با تشکل های فرهنگیان گفت: یکی از مسائل فوری و جاری آموزش و پرورش رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: ما دین سلیقه‌ای نداریم. این‌طور نیست که هرکس برمبنای آنچه می‌پسندد، پایبند به دین باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: استاد حوزه علمیه اولین دلیل صلح امام حسن (ع) را نفوذ دشمن دانست و گفت: نفوذ دشمن به گونه‌ای بود که بالاترین فرماندهان حضرت جاسوس معاویه از کار در آمدند و نفوذ باعث شد که امام نتوانند کارها را پیش ببرند؛ امروز هم جریان نفوذ وجود دارد و نفوذی‌ها به رنگ مومنین در می‌آیند و در مواردی حتی جای سجده بر پیشانی دارند ولی جاسوس اسرائیل هستند و بیت المال را غارت می کنند..

خبرگزاری میزان

رئیس قوه قضاییه روزه پانزدهمین روز ماه مبارک رمضان را در کنار و همراه با ایتام افطار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان البرز که در سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) انجام شد، در مجموعه شیرخوارگاه امام علی (ع) کرج حضور یافت. رئیس قوه قضائیه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به همراه نوگلان روزه اولی، روزه پانزدهمین روز ماه مبارک رمضان را در کنار و همراه با ایتام افطار کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین علی بهجت با حضور در برنامه شب گذشته سه‌شنبه 15 فروردین ماه که از ساعت 23 و در شبکه یک سیما و به میزبانی وحید یامین پور تا بامداد چهارشنبه ادامه داشت در مورد پدرش مرحوم آیت الله بهجت صحبت کرد. فرزند آیت الله بهجت ابتدا در مورد بیماری سختی که در ایام کرونا مبتلا شده بود و در مورد بهبود حالش توضیح داد: در شب شهادت امام علی ابن موسی...