سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه های مختلف تلویزیون در شب های قدر ماه مبارک رمضان با پخش مراسم احیا در اماکن مقدس به روی آنتن می‌برند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صداوسیما در قالب شبکه های مختلف تلویزیون ویژه‌برنامه‌هایی تدارک دیده است که از امشب از شبکه‌های سیما به روی آنتن می‌برد.

خبرگزاری تسنیم

مناظره «برجام؛ جام زهر یا طلا؟» با حضور مهدی خانعلی‌زاده کارشناس مسائل بین‌الملل و مهدی نصیری فعال سیاسی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از 18 تا 23 ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های شب‌های قدر را با محوریت نوجوانان برگزار می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار تصویری از یک نوزاد در آغوش غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه خبرساز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چاپ پنجم کتاب «آن است شیوه حکومت» اثر سید مهدی شجاعی از نشر نیستان در160 صفحه نیم وزیری هم اکنون در دسترس علاقمندان است.

خبرگزاری تسنیم

کتابخانه شهید جهان آرا کارگاه قصه گویی با عنوان «آفتاب در محراب» را به مناسبت شب شهادت حضرت علی (ع) برگزار می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از 18 تا 23 ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های شب‌های قدر را با محوریت نوجوانان برگزار می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با شب‌های قدر با برگزاری برنامه‌های فرهنگی میزبان نوجوانان است. بر همین اساس، همه روزه از ساعت 17 جلسات ترتیل خوانی قرآن کریم توسط قاریان جوان در مقبره الشهدای دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می‌شود. همچنین روایتگری سیره و زندگی شهدا به همراه اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء بخش دیگری از برنامه است که با پذیرایی...

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت این‌سازمان از 18 تا 23 ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های شب‌های قدر را با محوریت نوجوانان برگزار می‌کند.