سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون در حالی قرار است از امشب سریال «ساعت صفر» را روی آنتن ببرد که این سریال بارها به عنوان مجموعه مناسبتی تلویزیون انتخاب شده است.

وب‌گاه فرارو

پس از ثبت و انتشار تصویر اذان و اقامه گفتن حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در گوش این نوزاد از سوی عکاسان خبری، با توجه به اینکه رئیس قوه قضاییه در شیرخوارگاه امام علی (ع) حضور داشت، این تصور نادرست برای تعداد معدودی از رسانه‌ها ایجاد شد که نوزاد مورد اشاره، از اعضای آن شیرخوارگاه است؛ حال آنکه همانطور که در تصویر مشخص است، پدر و مادر این نوزاد در کنار او حضور دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از قضات جوان استان البرز که به همراه همسر و نوزادش در شیرخوارگاه امام علی (ع) کرج حضور یافته بود، از رئیس قوه قضاییه خواست تا در گوش نوزادش اذان و اقامه قرائت کند.

خبرگزاری مهر

یکی از قضات جوان که به همراه همسر و نوزادش در شیرخوارگاه امام علی (ع) کرج حضور یافته بود، از رئیس قوه قضائیه خواست در گوش نوزادش اذان و اقامه قرائت کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان البرز یکی از قضات جوان استان البرز که به همراه همسر و نوزادش در شیرخوارگاه امام علی (ع) کرج حضور یافته بود، از رئیس قوه قضاییه خواست تا مطابق سنت نبوی در گوش نوزادش اذان و اقامه قرائت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرکز رسانه قوه قضائیه در خصوص عکس منتشر شده از نوزادی که رئیس قوه قضائیه او را در آغوش گرفت، توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای روز پنج‌شنبه 17 فروردین همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، در جریان سفر به استان البرز در مجموعه شیرخوارگاه امام علی (ع) کرج حضور یافت و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به همراه نوگلان روزه اولی، روزه پانزدهمین روز ماه مبارک رمضان را در کنار و همراه با ایتام افطار...

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راهور تهران گفت: پس از گذشت چند روز از تعطیلات نوروز، ترافیک اصلی معابر شهر تهران از امروز شنبه 19 فروردین شروع شده است و شاهد افزایش حجم ترددها در پایتخت هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ویژه برنامه «سرگذشت» در آستانه شهادت حضرت علی (ع) با موضوع ماجراجویی درباره ترور امیرالمومنین تقدیم شنوندگان می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: وقف مهدوی با هدف تکمیل فعالیت‌های عمرانی و ارائه خدمات به زائران این مکان مقدس باید مورد توجه هرچه بیشتر ارادتمندان به حضرت ولی عصر (عج) قرار گیرد.

وب‌گاه فرارو

معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: برای خودرو‌های دارای معاینه فنی برتر مبلغ 9 میلیون و 312 هزار ریال برای بسته یک ماهه، 26میلیون و 400 هزار ریال برای بسته سه ماهه و 49 میلیون و 602 هزار ریال برای بسته شش ماهه در نظر گرفته شده است.