سه‌شنبه 10 مهر 1403

امتحان نهایی برای دانش‌آموزان دیلمی دارای غیبت موجه دوباره برگزار می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امتحان نهایی برای دانش‌آموزان دیلمی دارای غیبت موجه دوباره برگزار می‌شود

گناوه - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش دیلم استان بوشهر گفت: طبق دستورالعمل در صورت موجه بودن غیبت دانش‌آموزان در امتحانات نهایی در تاریخ‌هایی که بعد مشخص خواهد شد آزمون مجدد از آنان گرفته می‌شود.

محمدمهدی محسنی روز شنبه در بازدید از سالن امتحانات نهایی خرداد دانش‌آموزان شهرستان دیلم افزود: باتوجه به اینکه اولویت اصلی مجموعه آموزش وپرورش حفظ سلامت دانش آموز و همکاران است، پس از پایان هر امتحان همه سالن‌ها و مکان‌هایی که احتمال حضور دانش‌آموز در آنجا وجود دارد با استفاده از مواد مخصوص ضدعفونی خواهد شد.

وی گفت: استفاده از ماسک برای همه افرادی که مجوز حضور در حوزه‌ها امتحانی را دارند در همه ساعات رسمی و غیر رسمی بازدید الزامی است.

مدیر آموزش و پرورش دیلم بیان کرد: ضدعفونی کردن دست‌ها به هنگام ثبت گزارش بازدید در صورتجلسات از دیگر مواردی است که باید رعایت شود. محسنی افزود: مدیران متوسطه دوم دخترانه اعم از روزانه، شبانه و راه دور لیست دانش آموزان و داوطلبان را در تکمیل فرم خوداظهاری سامانه سلامت بعداز هر 48 ساعت و قبل از هر امتحان، به مسئولان حوزه‌ها ارسال کنند.

مدیر آموزش وپرورش دیلم گفت: مسئولان حوزه امتحانی درصورت هرگونه اطلاعاتی که مرتبط با با افراد مشکوک به کرونا باشد برای پیشگیری احتمالی، محرمانه به مدیریت آموزش و پرورش اطلاع داده شود.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*