سه‌شنبه 17 مهر 1403

امروز حقارت آمریکا نمایان‌تر شده است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امروز حقارت آمریکا نمایان‌تر شده است

زنجان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امروز حقارت آمریکا که زمانی برای خود اسم و رسمی داشت بیش از هر زمان دیگری نمایان شده است.

حجت الاسلام ناصر، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: آمریکا به عنوان کشوری که ادعای کدخدایی بر جهان را دارد در مقابله با شیوع بیماری ویروس کرونا، ناکام و سردرگم مانده است اما عظمت ایران اسلامی را در مبارزه با این ویروس منحوس مشاهده کردیم و در واقع موج اول را با سربلندی، پشت سر گذاشتیم.

وی به جنایت‌ها و توطئه‌های آمریکای جهانخوار در اقصی نقاط جهان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز همه می بینند این کشور که ادعای تمدن و حقوق بشری دارد چطور مظلومین را زیر چکمه های جنایتکارانه خود له می‌کند.

حجت‌الاسلام ناصر به اتفاقات در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: در پشت پرده تمامی این اتفاقات رخ داده از بدو پیروزی این انقلاب تا به امروز، دست آمریکای جنایتکار، زورگو، ظالم، خبیث و شیطان صفت دیده می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هرجا حق باشد باطل ساکت نمی نشیند، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، ابهت این کشور زورگو و چپاولگر، درهم شکسته شد و با توجه به این تحقیر سنگین، تلاش دارد تا با توسل به انواع ترفندها و دسیسه‌ها به انقلاب، نظام و ملت همیشه در صحنه ایران ضربه وارد کند و در این راه از هیچ حیله و نیرنگی دریغ نمی کند.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی سیلی محکمی بر صورت آمریکا نواخته شد و دیگر جایی در ایران برای خود نداشت، افزود: سران آمریکا برای به شکست کشاندن انقلاب اسلامی ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی، طرح‌ها و توطئه‌های مختلفی چون ترور شخصیت ها، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایرباس ایران از سوی ناو یو اس اس وینسنس، جنگ نظامی و فرهنگی را ترتیب دادند و چون به اهداف و خواسته های نامشروع خود دست نیافتند بنابراین جنگ اقتصادی به راه انداختند که اعمال تحریم های نیز در این راستا است.

وی تصریح کرد: این فشارها و تحریم های ظالمانه از سوی آمریکا نیز با تاب آوری و ایستادگی ملت مقاوم و همیشه در صحنه ایران به نتیجه نخواهد رسید و رسوایی آن کشور یاغی و غارتگر را در پی خواهد داشت.

*س_برچسب‌ها_س*