پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

امسال هم نشود سال بعد حتمی است / آشتی اسپانیا با وینیسیوس: توپ طلا مال اوست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امسال هم نشود سال بعد حتمی است / آشتی اسپانیا با وینیسیوس: توپ طلا مال اوست

در میانه تنش در اسپانیا به‌دلیل اظهارات اخیر وینیسیوس، رئیس لالیگا اعلام کرد که ستاره برزیلی رئال مادرید شایسته توپ طلا است.

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس در روزهای اخیر اسپانیا را از خودش رنجانده است. فوتبال اسپانیا همچنان درگیر صحبت‌های اخیر ستاره برزیلی رئال است که خواهان پس گرفتن میزبانی جام جهانی 2030 از این کشور شده بود.

وینیسیوس مدت‌ها است که از نژادپرستی در اسپانیا شکایت دارد. او زمانی که برای حضور در تیم ملی برزیل از رئال جدا شده بود بار دیگر از نژادپرستی در اسپانیا شکایت کرد و گفت اگر نژادپرست‌ها همچنان آزادانه در استادیوم‌ها باشند میزبانی جام جهانی را باید از اسپانیا گرفت.

صحبت‌های وینیسیوس حتی رئال مادرید را با وضعیتی بغرنج مواجه کرده. آنها نمی‌خواهند علیه ستاره‌شان موضع بگیرند؛ ولی با توجه به اینکه در تلاش هستند میزبانی فینال جام جهانی را برای برنابئو به دست بیاورند از اینکه وینی چنین موضعی گرفته، شوکه شده‌اند.

خاویر تباس، رئیس لالیگا، امروز سعی کرد فضا را آرام کند و نشان بدهد فوتبال اسپانیا هوادار وینیسیوس است. او گفت که هیچکس در حال حاضر به اندازه وینی شایسته به دست آوردن توپ طلا نیست.

رئیس لالیگا در صحبت‌های خود گفت: "وینیسیوس بدون شک شایسته توپ طلا است. او سبک منحصربه‌فردی دارد که در دنیا نظیر ندارد. یک فوتبالیست درجه یک. او امسال اگر هم به توپ طلا نرسد حتما یکی از دو نفر اول خواهد بود و سال بعد حتما به توپ طلا خواهد رسید. شک نکنید که وینی توپ طلا را در آغوش خواهد گرفت."

امسال هم نشود سال بعد حتمی است / آشتی اسپانیا با وینیسیوس: توپ طلا مال اوست 2
امسال هم نشود سال بعد حتمی است / آشتی اسپانیا با وینیسیوس: توپ طلا مال اوست 3