شنبه 15 اردیبهشت 1403

امنیت ملی و سیاست خارجی

امنیت ملی و سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستور کار صحن علنی امروز - سوم اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان

جلسه علنی مجلس با ریاست قالیباف و با ادامه بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی آغاز به کار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از دستورکارهای امروز نمایندگان مجلس طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: - گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع) - گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای...

خبرگزاری دانشجو

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: غرب به واسطه امپراطوری عظیم رسانه‌ای اینگونه القا کرده بود که آمریکا و متحدانش یک قدرت شکست‌ناپذیر در حوزه دفاعی هستند و کشورهایی همچون جمهوری اسلامی حرفی برای زدن ندارند. رضایی خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق ثابت شد که این گزاره غرب پوشالی است و قطعا شکست خواهند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد: شامگاه 25 فروردین ماه، ایران در عملیاتی تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی، به 2 پایگاه هوایی صهیونیست‌ها آسیب جدی وارد کرد. این اقدام تلافی‌جویانه در پاسخ به حمله هوایی این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق و کشته شدن 7تن از سرداران و فرماندهان ارشد سپاه پاسداران صورت گرفت‌. سپاه در عملیات «وعده صادق» که یک عملیات ترکیبی موشکی و پهپادی بود قدرت ایران را به نمایش گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر نمایندگان مجلس فرامین رهبر انقلاب را رعایت می‌کردند شرایط جامعه این نبود. تصور کنید در زمان اعتراضات 1401 رهبر انقلاب درباره مهسا امینی گفتند: «من دلم برای این دختر سوخت.» اما در مجلس نماینده‌ای داشتیم که در مصاحبه‌هایش فقط فحش نمی‌داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که جمهوری اسلامی ایران کشور بزرگی است که اقتصاد بزرگی هم دارد لذا بازی‌گوشی‌ها و شیطنت‌های رژیم صهیونیستی نمی‌تواند خللی در وضعیت اقتصادی ما وارد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی وزارت دفاع تاکید کرد: علت برتری امروز قدرت دفاعی ما در منطقه و منفعل‌شدن دشمنان ما این است که نظام دفاعی کشورمان دانش‌پایه است. سازمان سپند به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی که با عنوان طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع شناخته می‌شود، در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 2 اردیبهشت ماه) قرار داشت. وکلای ملت پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با کلیات طرح مذکور موافقت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سردار رضا طلایی‌نیک» سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع اظهار کرد: طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی را دانشمند شهید فخری‌زاده به عنوان رئیس سازمان سپند، پیش از شهادت با...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرتیپ پاسدار طلایی‌نیک گفت: علت برتری امروز قدرت دفاعی ما در منطقه و مزیت‌هایی که در سطح جهانی کسب کردیم، دانش پایه بودن نظام دفاعی کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع) رای مثبت دادند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع) موافقت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس، کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع) را تصویب کردند.