شنبه 29 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای تامین سیستان و بلوچستان در خصوص حوادث جمعه سیاه زاهدان بیانیه صادر کرد.

وب‌گاه الف

ستاد حقوق بشر با ارسال گزارشی به سازوکارهای بین المللی حقوق بشری و کشورهای جهان، با تشریح حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، از سکوت سازوکارهای بین المللی و کشورهای مدعی حمایت از حقوق بشر در برابر این حادثه تروریستی، به شدت انتقاد کرد.

وب‌گاه الف

خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت حادثه تروریستی هولناک و اندوه‌بار حرم مطهر احمد بن موسی (ع) و شهادت زائران بی‌گناه این مضجع شریف، بار دیگر بر ماهیت غیر انسانی و ضد اسلامی دشمنان این سرزمین تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه عربستان از سفر رئیس جمهور چین برای برگزاری نشست‌های سران به ریاض خبر داد.

وب‌گاه الف

مجمع جهانی بیداری اسلامی، در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز، ضمن تسلیت، این حمله جنایت کارانه را محکوم و خواستار همبستگی و اتحاد ملت بزرگ ایران در برابر توطئه دشمنان گردید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ائتلاف دولت قانون عراق به نخست وزیر جدید این کشور و اعضای کابینه وی تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار قریشی گفت: حادثه تروریستی که در حرم مطهر شاه چراغ (ع) اتفاق افتاد، نشان برجسته‌ای از شکست دشمن در این جبهه است؛ این جنایت توسط گروهک ساخته و پرداخته آمریکا انجام شده که ترامپ نیز در مناظره‌های خود به آن اشاره کرده و هزاران اسناد دیگر بر حمایت و هدایت گروهک‌های تجزیه طلب در کشورهای عربی توسط اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «نوری المالکی» رئیس ائتلاف دولت قانون، رأی اعتماد پارلمان عراق به دولت جدید این کشور را به «محمد شیاع السودانی» و اعضای کابینه او تبریک گفت. نوری المالکی در پیام تبریک خود خطاب به نخست وزیر و اعضای دولت جدید عراق گفت: به خاطر رأی اعتماد مجلس نمایندگان که بیانگر اعتماد مردم عراق است، به شما تبریک می‌گویم. امیدوارم که تلاش شما بر تحقق خواسته‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در مهرماه روزانه 55 نفر مصدوم حوادث رانندگی و 200 نقطه کروکی خسارتی گزارش شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ نگاهی به حوادث تروریستی در ایران طی سال های اخیر می اندازیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استفاده سیاسی و تفسیرهای جناحی از حادثه تروریستی شاهچراغ، اقدامی ننگین و مصداق بارز "کاسبی با خون به ناحق ریخته شده شهدای شاهچراغ" است.

وب‌گاه عصر ایران

گروه‌های اسلامی تندرو در شمال شرق مالی حملات وحشتناکی را به روستاها انجام داده و غیرنظامیان را سر بریده و دارایی‌های آنها را غارت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیاست یک بام و دو هوای اروپا و آمریکا در مواجهه با تروریسم بار دیگر در جریان حملات تروریستی داعش به حرم مطهر شاهچراغ شیراز نمود یافت؛ فاجعه ای که نشان داد غرب برای این پدیده شوم استانداردی دوگانه بر مبنای «تروریسم خوب و تروریسم بد» تعریف کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استفاده سیاسی و تفسیرهای جناحی از حادثه تروریستی شاهچراغ، اقدامی ننگین و مصداق بارز "کاسبی با خون به ناحق ریخته شده شهدای شاهچراغ" است.