شنبه 15 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری مهر

وزیر ارشاد در حاشیه دوازدهمین اجلاس وزرای اطلاع‌رسانی با وزیر انتشارات و ارتباطات بنگلادش دیدار کرد. دوطرف بر گسترش روابط فرهنگی میان ایران و بنگلادش تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مجالس هفتم، هشتم و نهم شورای اسلامی با اشاره به حذف 6 افسر اطلاعاتی مرتبط با میز ایران در موساد گفت: اشراف دستگاه‌های اطلاعاتی ایران بر موساد، دائمی و فراتر از پیش‌بینی رژیم صهیونیستی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش: امروز نیروی هوایی ارتش در اجرای مأموریت‌های محوله آماده برخورد با هر سطحی از تهدیدات است.

وب‌گاه فرارو

متهم گفت: همسرم عکس دو نفره عروسی را برداشت که روی شاسی چوبی خودنمایی می‌کرد. او با خشمی نهفته رو به مادرش کرد و گفت: «مادر کبریت را بده تا این عکس را آتش بزنم!» با شنیدن این جمله، دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم. در پذیرایی را قفل کردم و چاقو را از کنار ساق پایم بیرون کشیدم و بدون تامل به سمت همسرم هجوم بردم و بعد هم نفهمیدم چه می‌کنم به طوری که ضربات متعدد چاقو را بر نقاط مختلف بدنش...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه باران در آزادراه قزوین و رشت در حال باریدن است، گفت: وضعیت ترافیکی محورهای قزوین کرج حدفاصل پل استاندارد تا پل فردیس و شهریار تهران (محدوده شهر قدس) ترافیک گزارش شده است و تردد در بقیه محورها به‌صورت روان در حال انجام است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا عباسی گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر برای دانشگاه ها برنامه داشت و موضوع حجاب نبود، بلکه درصدد بود با نماد حجاب به اسلام ضربه بزند. دشمن درصدد حذف رهبری است چرا که محور وحدت بوده و دولت ها را از بزنگاههای حساس نجات داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا با اشاره به کاهش آمار فریب‌خوردگان این ترفند کلاهبرداری گفت: در گذشته تعداد زیادی از مردم فریب این ترفند کلاهبرداران را می‌خوردند که خوشبختانه اخیرا این آمار به شکل چشمگیری کاهش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس: ویدئوی پخش شده، تقطیع شده است / رد گلوله بر پیکر مرحوم چلاوی نشان می‌دهد که گلوله از جلو به عقب، از راست به چپ و از پایین به بالا به او شلیک شده / هیچکدام از گلوله‌ها از بالا شلیک نشده، بلکه فردی از بین جمعیت به او شلیک کرده / در تجمعات مشابه، موارد متعددی از اصابت تیر به ماموران امنیتی از بین جمعیت معترضان به وقوع پیوسته

خبرگزاری مهر

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: «نهاجا» در امور مأموریت‌های محوله با دعای خیر رهبر و فرماندهی معظم کل قوا و پشتوانه کارکنان ولایت مدار این نیرو آماده برخورد با هر سطحی از تهدید است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در خصوص کلیپی که اخیرا در فضای مجازی در رابطه با برخورد ماموران نیروی انتظامی با یک زن منتشر شده، توضیحاتی ارائه کرد و گفت که طبق بررسی‌های صورت گرفته "خشونتی" صورت نگرفته است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از تدوین طرح توسعه تزانزیت کشور خبر داد و با اشاره به حل اختلاف نظر با عراق برای ساخت خط آهن شلمچه - بصره گفت: پایانه‌های بار در اختیار کشورهای عربی قرار می‌گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

بانکداری ایران دینی نیست و برخی مدیران با اصول انقلاب همخوانی ندارند، متاسفانه در تربیت نیروهای تراز انقلاب ضعف داریم؛ خودروسازی بعد از 40 سال با مشکل مواجه است چرا که انقلابی عمل نشده اما در صنایع موشکی و دفاعی رشد چشمگیری داریم.

خبرگزاری مهر

رمان «گردان قاطرچی‌ها» نوشته داوود امیریان توسط انتشارات کتابستان به چاپ بیست‌ویکم رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با شبکه ملی ترکیه و خبرگزاری آناتولی با اشاره به اینکه ایران اسلامی همچون جهان اسلام با تروریسم رسانه ای مواجه است، تاکید کرد: رسانه‌های معاند با تحریف و وارونه جلوه دادن حقیقت و تولید اخبار جعلی تلاش دارند چهره نادرستی از میهن اسلامی و جهان اسلام ارائه کنند.