جمعه 14 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: یکی از خواسته عمومی جامعه این است که عدالت به‌خصوص برای کسانی که امنیت عمومی را به‌هم زدند اجرا شود.

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست تیم ملی کیوکوشین کاراته WKFB افغانستان گفت: در سال‌ها اخیر ورزشکاران افغانستانی خوبی برای سبک کیوکوشین کاراته WKFB تربیت شده اند که حتی در مسابقات لیگ ایران نیز حضور پیدا کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندرا درباره فوت دختر آملی گفت: در این فیلم ادعا شده که فرد مورد اصابت آن گلوله مرحومه چلاوی بوده است در صورتی که بررسی‌های ما نشان می‌دهد ویدئو پخش شده تقطیع شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز در آمریکا رقابت میان دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره افزایش یافته؛ کارزاری که حزب دموکرات به واسطه محبوبیت پایین جو بایدن و همچنین افزایش بهای انرژی که زمینه ساز تورم شده، شانس کم تری برای پیروزی و به دست آوردن اکثریت دوباره کنگره را دارد اما....

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر پیشین عراق دیدار و درباره مسائل منطقه‌ای و بین المللی تبادل نظر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

زاویه تیراندازی از بالا و ارتفاع به سمت پایین بوده در حالی که رد گلوله بر پیکر مرحوم چلاوی نشان می‌دهد که گلوله از جلو به عقب، از راست به چپ و از پایین به بالا به وی شلیک شده است

وب‌گاه فرارو

معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره نحوه محاسبه هزینه‌ها در پارک حاشیه‌ای هوشمند گفت: سیستم پارک حاشیه‌ای هوشمند نظیر طرح ترافیک برحسب پلاک خوانی است. در صورت پارک خودرو، سیستم پلاک را رصد می‌کند و بدهی در سایت «تهران من» هر فرد طبق مدت زمان پارک خودرو، نشان داده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز گذشته ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی ضد انقلاب منتشر شد که در آن ادعا شده بود، فردی توسط شلیک یک مامور امنیتی کشته می‌شود، بررسی‌ها از این ماجرا نشان از کذب بودن ادعاهای رسانه‌های ضد انقلاب دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از الناز رکابی منتشر شده که در کنار عادل فردوسی پور قرار دارد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «خلیل الحیه» مسئول روابط عربی و اسلامی جنبش مقاومت اسلامی حماس و معاون رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه در مصاحبه‌ای گفت که این جنبش تصمیم خود را برای بازگشت به دمشق گرفته و از گفتن آن ابایی ندارد و اینکه هماهنگی امنیتی و سیاسی میان نیرو‌های محور مقاومت، مبارزه علیه رژیم صهیونیستی را قوت می‌بخشد. او به وبگاه العهد گفت که مذاکرات برای بازگشایی دفتر...

وب‌گاه مشرق نیوز

تنش‌های پایان‌ناپذیر در منطقه قره‌باغ از یک‌سو و دخالت‌های فرامنطقه‌ای از سوی دیگر سبب پیچیدگی روزافزون معادلات این جغرافیا شده است و ایران با دو استراتژی در مواجهه با این بحران، نقش‌آفرینی می‌کند.

وب‌گاه الف

عفونت هپاتیت (HBV) مشکلی جهانی در حوزه بهداشت عمومی است که به علت سیاست‌های واکسیناسیون و مهاجرت، با تغییرات اپیدمیولوژیک همراه است. به اذعان وزارت بهداشت، شیوع این عفونت در ایران در جمعیت عمومی کمتر از یک درصد است و روند کاهشی هپاتیت B در کشور دیده می‌شود. همچنین کمترین میزان شیوع هپاتیت C در منطقه مدیترانه شرقی، مربوط به ایران است.

خبرگزاری مهر

مدیر زیرساخت ایمیدرو گفت: در خاورمیانه 50 میلیون متر مکعب آب شیرین می‌شود که سهم خلیج فارس حدود 24 درصد است که بیشتر آن توسط امارات و سپس عربستان انجام می‌شود و ایران سهم پایینی دارد.

وب‌گاه عصر ایران

به محض آنکه تحرک اندکی در خیابان‌های ایران رخ می‌دهد رسانه‌های غربی آن را بزرگنمایی کرده و پیام بی‌ثباتی را به سایر مجامع و جوامع مخابره می‌کنند و این امر کمابیش در امر سرمایه‌گذاری در کشور مؤثر است.

خبرگزاری تسنیم

شرایط سینما در این روزها به گونه‌ای است که هر روز بیش از روز قبل دچار رکود و کسادی می‌شود. به گفته بسیاری از صاحب‌نظران سینما همچون مدیران شرکت‌های پخش، این روزها صاحبان آثار، اجازه اکران فیلم‌های خود را نمی‌دهند، زیرا به شرایط کنونی اعتماد ندارند.