جمعه 14 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، این ویروس باعث التهاب کبد می‌شود؛ کبد عضوی است که در مقابله با عفونت‌ها، متوقف کردن خونریزی، پاک‌سازی خون از سموم و دارو‌ها و ذخیره کردن انرژی در بدن نقش مهمی دارد؛ در واقع بیماری هپاتیت به التهاب کبد گفته می‌شود که فعالیت‌های آن را مختل می‌کند. عمده راه‌های انتقال ویروس هپاتیت B شامل خون آلوده، استفاده از وسایل تزریقی آلوده، خالکوبی، تتو و سوراخ...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ضرورت مقابله با اسلام هراسی در جهان سخن گفت و اظهار داشت: مقابله با اسلام هراسی با تجمیع توان رسانه‌ای کشورهای اسلامی تحقق می‌یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در نزاع و درگیری مسلحانه در نیشابور جوان 35 ساله جان باخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طاهری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه آی.‌سی.‌تی، اذعان کرد: بیشترین مصرف اینترنت کشور به صورت سیار و موبایلی است و متاسفانه در حوزه اینترنت ثابت ضعف داریم، از این‌رو برنامه‌هایی در راستای بهبود و افزایش سرعت اینترنت ثابت در دست اقدام است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر پیشین عراق دیدار و درباره مسائل منطقه‌ای و بین المللی تبادل نظر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دور جدید اردو‌های تیم ملی وزنه‌برداری از یکشنبه اول آبان ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود و همانند بانوان، از مردان اردونشین هم در آغاز اردو تست دوپینگ گرفته خواهد شد. سهراب مرادی که مشغول طی کردن پروسه درمان کتف خود قرار دارد، شخصا از حضور در رقابت‌های جهانی انصراف داد و درخواست کرد در صورت بهبودی کامل، از سال آینده وارد چرخه گزینشی المپیک شود.

خبرگزاری مهر

مشهد فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش در کنار نیروهای مرزبانی فراجا در دفاع از امنیت کشور و مرزها کوتاه نمی‌آید.

خبرگزاری مهر

هادی لطفی کاشانی پژوهشگر تاریخ شفاهی درباره کتابش که در آن به زندگی حاج محمد رسول‌زاده مبارز پیش از انقلاب پرداخته می‌گوید شخصیت حاج محمدآقا در هر برهه‌ای کنش داشت و نمی توانست ساکت بنشیند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منظور از اقتصاد دانش‌بنیان، نگاه علمی و فناورانه به تولید در همه عرصه‌ها است که نتیجه آن، کاهش هزینه‌های تولید، افزایش بهره‌وری، ارتقای کیفیت محصولات، رقابت‌پذیر شدن تولیدات در بازار‌های جهانی و کاهش قیمت تمام‌شده محصولات در داخل خواهد بود. این جمله‌ای است که رهبر انقلاب آن را با تأکید بر اینکه تنها راه رسیدن به رشد اقتصادی، حرکت به سمت اقتصاد...

وب‌گاه الف

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در خصوص کلیپی که اخیرا در فضای مجازی در رابطه با برخورد ماموران نیروی انتظامی با یک زن منتشر شده، توضیحاتی ارائه کرد و گفت که طبق بررسی‌های صورت گرفته "خشونتی" صورت نگرفته است.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: عمده دانشجویانی که دستگیر شده بودند و بدون مشکل آزاد شدند، پرونده باز قضایی نخواهند داشت.

خبرگزاری مهر

حسین نصیری‌نژاد تنها نماینده داوری تیروکمان ایران و آسیا است که در مسابقات جهانی آمریکا و مکزیک قضاوت کرد.

خبرگزاری مهر

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: آمریکایی‌ها باید از منطقه بیرون بروند و مستمرا با هدف تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی و ایجاد تفرقه میان امت اسلامی در حال دشمنی و توطئه هستند.

خبرگزاری تسنیم

باکس سینمای دفاع مقدسی جشنواره که ابداع این دور از آن است فیلم‌های تازه و خوبی را در سینمای دفاع مقدس اکران کرد که همزمانی آن با رونمایی از تصاویر دو شهید خانواده فیلم کوتاه برای علاقمندان سینمای کشور مهم و جالب بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سابق انجمن سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: فیلمسازی صرف برای حضور در جشنواره‌ها، فعال و مولد نیست؛ فیلمسازی در سینمای حرفه‌ای موفق است که در ژانرهای مختلف و با نگاه به جذب مخاطب کار کند.