شنبه 15 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وی با بیان اینکه مطلب "موهن" رسانه معاند بی بی سی که "مضحکه" بودن آن از اول مشخص بود، ادامه داد: اما اینکه آیا رفتار خشنی نسبت به فرد مذکور صورت گرفته بود یا نه؟ بررسی و مشخص شد چنین امری صورت نگرفته و این دستگیری طبق روش متداول پلیس نسبت به کسی که مشکوک به حمل سلاح است انجام شده و پس از مشخص شدن عدم وجود سلاح، ایشان رها شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خزعلی درباره کلیپ برخورد پلیس با یک زن توضیح داد: در مجموع کمتر از یک دقیقه بازداشت این خانم به طول انجامیده بوده است و این امر بیانگر آن است که همه "داستان سرایی ها" در این زمینه "خنده دار" و "غیرقابل تصور" است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رکنا نوشت: دختر نوجوان مشهدی به طرز مرموزی ناپدید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا با اشاره به ترفند برخی مجرمان سایبری با وعده برنده شدن در قرعه‌کشی و جایزه، هشدارهایی را برای جلوگیری از کلاهبرداری و خالی‌شدن حساب شهروندان ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در اسلام آباد شکایتی از عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان با اتهام قتل ثبت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقام های اوکراینی گفتند که نیروهای روس نیروگاه ها و سیستم های گرماشی اوکراین را با سنگین ترین حملات موشکی هدف قرار دادند. به نوشته رویترز، همزمان در شرایطی که نظامیان روس در جنوب تحت فشار قرار دارند، مسکو نهادهای غیر نظامی را هدف قرار داده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پرونده‌ای قضائی علیه «عمران خان»، نخست وزیر پیشین پاکستان با شکایت فردی به نام «محسن رنج‌ها» در دبیرخانه یکی از کلانتری‌های اسلام آباد ثبت شده است.

خبرگزاری مهر

تبریز - تبریز یک شهر لرزه‌خیز است که تاکنون زلزله‌های بزرگی را به خود دیده و چندین بار هم ویران شده است؛ بنابراین مسئولین ارگان‌ها به اقدامات پیشگیرانه باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، 25 دی‌ماه مقارن با انتشار نامه تاریخی امام راحل در سال 67 برای تدوین تاریخ انقلاب اسلامی، به‌عنوان «روز تاریخ‌نگاری انقلاب اسلامی» نام‌گذاری شد. سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از اعضای مجمع هماهنگی مراکز تاریخ‌پژوهی و بانک‌های اسنادی ایران (مهتاب) طی مکاتبه‌ای در بهمن‌ماه سال 1400 با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار نام‌گذاری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در رابطه با برخورد ماموران نیروی انتظامی با یک زن، گفت: در مجموع کمتر از یک دقیقه بازداشت این خانم به طول انجامیده بوده است و این امر بیانگر آن است که همه "داستان سرایی ها" در این زمینه "خنده دار" و "غیرقابل تصور" است چه برسد به باور و البته نشانگر شدت "خباثت" دشمن در اشاعه دروغ و افترا است.

وب‌گاه 55 آنلاین

محمد - م» معرفی می‌کرد درباره آغاز اختلافات خانوادگی و ماجرای قتل ستاره در کنار جهیزیه گفت: حدود 10 سال قبل بود که پای سفره عقد نشستم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انسیه خزعلی درباره کلیپی که اخیرا در فضای مجازی در رابطه با برخورد ماموران نیروی انتظامی با یک زن منتشر شده، توضیحاتی ارائه کرد.