پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری دانا

وزارت دفاع روسیه فیلمی از لحظه انهدام تانکهای اوکراین را منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پاسخ به این سوال که آیا جنگ هشت ساله علیه ایران قابل پیش‌بینی و پیشگیری بود، گفت: جنگ تحمیلی قابل پیش بینی بود اما قابل پیشگیری نبود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شب گذشته تصویر نامه‌ای با امضای رئیس دفتر رهبر انقلاب خطاب به علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی با مضمون تشدید برخورد با معترضین از طریق کانال‌های بدون شناسنامه در فضای مجازی منتشر شده که تماماً مجعول و ساختگی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور 257 پروانه تاسیس آموزشگاه آزاد هنری در 6 ماهه اول امسال خبر داد.

خبرگزاری دانا

فیضی گفت: دستگاه‌های امنیتی و قضایی باید با شایعه‌سازان، دروغ‌پردازان و کسانی که می‌خواهند کشور را به ورطه آشوب بکشانند؛ ولو دارای جایگاهی باشند باید برخوردی عادلانه و سریع داشته باشند، تأمین امنیت روانی جامعه از حقوق عمومی مردم است.

خبرگزاری دانا

پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در واقع گوهری از جنس ایمان عتیق و یادگاری از شهداست و پرچم ما قصه دیروز یا امروز نیست، کهنه‌مکتوبی است از عهد عتیق آورده اند چرا که شهدای ما پرچم به دوش رفتند و همان پرچم کفنشان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در حالی که برخی از کابران سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمی‌توانند وارد سایت این وزارت‌خانه شوند گمانه‌هایی بر هک این سایت وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویر نامه‌ای با امضای رئیس دفتر رهبر انقلاب خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی با مضمون تشدید برخورد با معترضین مجعول و ساختگی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در پاسخ به این سوال که آیا جنگ تحمیلی قابل پیشگیری بود گفت: جنگ تحمیلی قابل پیش‌بینی بود اما قابل پیشگیری نبود.

خبرگزاری تسنیم

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از پذیریش ماموریت توسعه حمل‌ونقل کانتینری کریدور شمال - جنوب با محوریت بندر چابهار خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

این موضوع گمانه‌هایی بر هک این سایت به وجود آورده است، موضوعی که پیشتر نیز اتفاق افتاده بود و سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دسترس خارج شده و مدتی فعال نبود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اختصاص 38 هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی معلمان، پرداخت 35 هزار میلیاردتومان از مطالبات پیمانکاران، اتصال 90 دستگاه به پنجره ملی، آخرین وضعیت بررسی پرونده مهسا امینی و تأکید بر ضابطه‌مند شدن امور خبرنگاران از مهم‌ترین خبرهای امروز پاستورنشینان در گفت‌وگو با خبرنگاران بود.

خبرگزاری تسنیم

ادعای جریان معاند مبنی بر نامه دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی به دبیر شورای عالی امنیت ملی، جعلی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شب گذشته تصویر نامه‌ای با امضای رئیس دفتر رهبر انقلاب خطاب به علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی با مضمون تشدید برخورد با معترضین در فضای مجازی منتشر شده تماماً مجعول و ساختگی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: آیت الله خامنه‌ای با انتقاد از سخنان کسانی که غیر مسئولانه ایران را مسئول جنگ تحمیلی می‌دانند و می‌گویند دفاع مقدس باید بعد از آزادسازی خرمشهر پایان می‌یافت گفتند: حادثه‌ی پایان جنگ یعنی حمله و پیشروی صدام بعد از پذیرش قطعانه 598 از جانب ایران و بعد از آن، حمله‌ی مرصاد، نشان داد که اگر در مقطع آزادی خرمشهر، دفاع پایان می‌یافت صدام حتماً مجدداً پیشروی می‌کرد به خصوص اینکه...

خبرگزاری اکو نیوز