چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه عرشه آنلاین

به‌دنبال فوت مرحومه «مهسا امینی» و شکل‌گیری برخی اعتراضات در شهرهای مختلف کشور، جریان‌های معاند تلاش می‌کنند که با سوء استفاده از احساساسات و اندوه مردم و ایجاد تحریک اجتماعی، اعتراضات را به سمت اغتشاش هدایت کنند.

وب‌گاه عصر ایران

نلسون ماندلا در زندان انفرادی طولانی‌اش به این اندیشید که «چگونه می‌توان کاری کرد که به جای اینکه هر از چند گاهی، جای زندانی و زندان بان عوض شود، نیاز به زندان از بین برود»

خبرگزاری دانا

رضا خواجه حسنی گفت: هدف از برگزاری رویداد تا ثریا این است که در جهت سرمایه گذاری مساله محور برای رشد تولید و ارتقا اقتصاد دانش بنیان، تمام طرفیت های استان که همان زیست بوم علم و فناوری و نوآوری استان است را بسیج کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ایران قلب جغرافیای منطقه است و دشمن این را به‌خوبی می‌داند.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - مهران شفاعتی؛ شانگهای، پیمان چندجانبه امنیتی، سیاسی و اقتصادی بود که در سال 1996 میلادی در جهت مقابله با تهدیدات ناتو و نفوذ آمریکا پایه گذاری شد و نقش اصلی آن را چین و روسیه، به عنوان دو ابرقدرت جهانی ایفا می‌کنند. جمهوری اسلامی ایران نیز با رویکرد غرب ستیزانه خود، سال‌ها در تلاش بود تا به عضویت دائم این پیمان شرقی در بیاید، به طوری که در سال 2005، تقاضای...

خبرگزاری مهر

صحنه کشیده شدن چادر یک بانوی محجبه در اغتشاشات اخیر، موجی از گلایه، اعتراض و نارضایتی را در فضا مجازی ایجاد کرده و برخورد با این اتفاق به مطالبه عمومی تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دکتر عسگرخانی را به حق می‌توان پدر رئالیسم ایرانی و مغز متفکر امنیت خودبنیاد، خودیار و خوداتکا در جامعه علمی علوم سیاسی و روابط بین‌الملل کشور نامید.

وب‌گاه عصر ایران

عمده صنایع پتروشیمی مادر هستند و در دهه گذشته روی زنجیره ارزش کار نشد اکنون عمده برنامه ما روی صنایع تکمیلی است که هم ارزاوری دارد و هم اینکه ایجاد اشتغال کرده و بازگشت سرمایه دارد به همین دلیل برای تامین‌خوراک کمک شایانی خواهیم داشت.

وب‌گاه عصر ایران

چای و سیگار با فرهنگ روزمره عراقی ها عجین شده است.

وب‌گاه عصر ایران

امروز عرصه‌های فرهنگ و اقتصاد، میدان مبارزه جهان استکباری با ایران اسلامی است و مسئولین و مردم باید با اتکا به قدرت لایزال الهی و با ایثار و اخلاص در این نبرد هم دشمن را شکست دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المنار، منابع تونسی از آزادی راشد الغنوشی رئیس جنبش النهضه تونس پس از چند ساعت بازجویی خبر دادند. بر اساس این گزارش، واحد ملی تحقیقات ضد تروریسم تونس پس از شنیدن اظهارات الغنوشی درباره پرونده اعزام جهادی‌ها از تونس به سوریه و عراق، او را آزاد کرد. سمیر دیلو، وکیل تونسی با اشاره به اینکه این پرونده سیاسی است، اعلام کرد که الغنوشی آزاد...

خبرگزاری تسنیم

مدیر شبکه افق در مراسم رونمایی از مستند "کمپ 7" گفت: در این فیلم سراغ نوجوانانی رفته‌ایم که در زمان جنگ می‌گفتند آنان تحت تاثیر جو وارد جبهه شده‌اند، اما گذشت زمان خلافش را ثابت کرد.

خبرگزاری دانا

استان کرمان با تولید بیش از 42 ماده معدنی بهشت معادن کشور محسوب می شود به همین علت صنعت گردشگری صنعتی و معدنی در این استان کلید خورد و این امر با بازدید خبرنگاران از پروژه های فولادی شهرستان بردسیر استان کرمان صورت گرفت.

خبرگزاری تسنیم

مدیر طرح گرنت وزارت ارشاد از انتشار و توزیع دو کتاب ایرانی توسط انتشارات مهنا در ترکیه خبر داد و گفت: با پرداخت حق گرنت کار توزیع این کتاب‌ها انجام شد.