چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر ارشاد گفت که شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش از اتفاقات اخیر به گشت ارشاد ورود کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

محمد رحمانیان که این روزها مشغول اجرای نمایش «اتاق محترم» در این مجموعه تئاتری است، گفت بعید است که این نمایش امشب بتواند روی صحنه برود چراکه حتی در اجرای دیشب هم با مشکلاتی جدی مواجه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در اخطاری، گفت: درباره دریافتی کارکنان دولت با توجه به اینکه در سال جاری به میزان 10 درصد افزایش حقوق صورت گرفت و همچنین با توجه به اینکه افزایش قیمت‌ها صورت گرفته است باید برای کارکنان دولت نیز اقدامی در جهت افزایش حقوق انجام شود.

خبرگزاری مهر

تایباد - مرز زمینی دوغارون در عمر فعالیت بیش از یکصد ساله خود، درحالی مرز برادری برای مردمان دو سوی هریررود بوده است که این برادری در روزهای متعلق به آل‌الله به زیبایی قابل مشاهده است.

خبرگزاری دانا

دبیر شورای نگهبان گفت: رئیس جمهور سخنگوی ملتی است که هرگز بر سر عزت خود معامله نخواهد کرد و در مقابل جهان سلطه سر فرو نخواهد آورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویر نامه‌ای با امضای رئیس دفتر رهبر انقلاب خطاب به علی شمخانی در فضای مجازی منتشر شده که تماماً مجعول و ساختگی است.

خبرگزاری مهر

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: جنگ تحمیلی قابل پیش بینی بود اما قابل پیشگیری نبود.

وب‌گاه عصر ایران

اگر اعتراضات از مسیر قانونی خارج و موجب تعرض به امنیت و آسایش مردم شود دستگاه انتظامی، امنیتی و قضایی مکلف به انجام وظیفه در این بخش خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار "حسین رحیمی" فرمانده انتظامی پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به اول مهر و بازگشایی مدارس اشاره و تصریح کرد: یکی از عملیات‌های سنگین و پرمشغله پلیس، موضوع ایام اول مهرماه است. وی با بیان این مطلب که پلیس از مدت‌ها قبل تدارک ویژه‌ای در این خصوص دیده است گفت: در پلیس راهور نیز برنامه ریزی و پیش‌بینی‌های...

خبرگزاری دانا

طرح انتقال آب بهشت آباد برای رفع معضل کم آبی در سه منطقه کرمان، یزد و اصفهان به مجلس فرستاده شد، اما این طرح در نطفه خفه شده است و مردم استان های مرکزی را به جان هم انداخته است.

وب‌گاه الف

شب گذشته تصویر نامه‌ای با امضای رئیس دفتر رهبر انقلاب خطاب به علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی با مضمون تشدید برخورد با معترضین از طریق کانال‌های بدون شناسنامه در فضای مجازی منتشر شده که تماماً مجعول و ساختگی است.

وب‌گاه عصر ایران

این نامه که از نقطه نظر شکل و محتوا کاملاً ناشیانه تهیه شده با هدف متشنج کردن هر چه بیشتر فضای جامعه و تحریک افکار عمومی انتشار یافته است.