شنبه 15 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری تسنیم

ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به بیانیه مداخله‌جویانه وزرای خارجه آمریکا و هشت کشور دنباله‌روی آن بیانیه‌ای را صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: کشورهای غربی "ژست حمایت از زنان و دختران" را کنار بگذارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، دانشجویان شاغل به تحصیل کلیه مقاطع تحصیلی موظف به پیگیری و ارائه تائیدیه تحصیلی مقطع قبلی و دانشجویان ذکور مشمول نظام وظیفه موظف به ارائه معافیت تحصیلی تائید شده از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا برای انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 می‌باشند. در صورت عدم پیگیری و عدم وصول، مجاز به انتخاب واحد در نیمسال مذکور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسامی دستگیرشدگان اعتراضات اخیر که در معرض خطر صدور حکم «اعدام» قرار دارند، منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص کل بورس تهران بیشترین رشد در سال 1401 را ثبت کرد و توانست در جهشی چشمگیر تا نیمه کانال 1.4 میلیونی بالا بیاید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس قوه قضاییه از مسئولان زیربط خواست در تکمیل و رسیدگی به پرونده‌های قضایی معترضان و عناصری که به نحوی از انحاء با گروهک‌های تروریستی، سرویس‌های بیگانه و جریانات معاند مرتبط هستند، سرعت عمل داشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماع خانواده شهدای مدافع حرم، امنیت، ترور، دفاع مقدس و... برای دفاع از حقوق زنان در ایران صبح امروز سه شنبه 22 آذرماه این تجمع مقابل دفتر سازمان ملل در تهران صورت پذیرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در مجموع معاملات سه‌شنبه، ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار برای دومین روز متوالی مثبت شد.

خبرگزاری مهر

اهواز - فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 90 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان اهواز خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فدراسیون فوتبال قطر فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی این کشور برای حضور در مسابقات جام خلیج فارس را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه با توجه به تجربه شهر‌ها و کشور‌های مختلف جهان، آلودگی هوا، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ بسیاری از آن‌ها با کار علمی، پژوهشی و مطالعاتی و هماهنگی در برنامه ریزی موفق شدند که آلودگی هوا را برطرف کنند، تا کی قرار است این وضعیت تداوم داشته باشد؟ شهروندان از ما سوال می‌کنند چرا ما باید در یک هوای آلوده نفس بکشیم؟ آیا تا به حال به آمار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی، گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پرونده محسن شکاری، قاضی با توجه به قرائن و امارات موجود و به استناد مواد مرتبط قانونی، به این نتیجه رسیده که فعل ارتکابی توسط وی مصداق محاربه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

افشین نادری گفت: به دنبال تامین نیازمندی‌های فناورانه وزارت دفاع هستیم که توسعه سامانه و سلاح‌های مورد نیاز از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.