شنبه 15 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مسئول ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم، شعار امسال این ستاد را «جان‌فدا» اعلام کرد و گفت: امیداریم حول این شعار، شاهد اقتدار و عظمت بیشتر ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و کور شدن چشم طمع بیگانگان باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از حادثه روز گذشته در هتل محل اقامت اتباع پکن در کابل، وزارت خارجه چین امروز به شهروندان این کشور توصیه کرد تا با توجه به وضعیت امنیتی موجود، هرچه زودتر افغانستان را ترک کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت خارجه چین به دنبال وقوع حادثه روز گذشته در کابل، امروز به شهروندان خود توصیه کرد تا هرچه زودتر افغانستان را ترک کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 آذر غیرحضوری شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم در چارچوب قانون تا آن جایی که دستمان برسد کمک کنیم تا مشکلات هنرمندان رفع شود.

وب‌گاه فرارو

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به پایداری آلودگی هوای استان، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 آذر مهدهای کودک، پیش دبستانی و دانشگاه‌ها تعطیل و فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی نیز به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر آموزشی شاد برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت از اشتراک توانمندی‌ها و توسعه تعاملات بین ایران و روسیه برای ساخت هواپیما با ظرفیت "70 تا 150" نفره خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

واقعا با بچه ای که به قول معروف به هیچ صراطی مستقیم نیست باید چطور برخورد کرد. این گزارش را بخوانید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش از برگزاری رزمایش‌های مشترک و تک‌نیرویی این نیرو در راستای ارتقای توان رزمی نیروی هوایی ارتش خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را محدود به کتاب ندانست و افزود: این نمایشگاه زمینه دیدار اهالی فرهنگ از کشورهای مختلف را فراهم می‌کند.

خبرگزاری دانا

عسگری گفت: طرح مبارک مهارت آموزی سربازان تاثیر به سزایی در رفع معضل بیکاری داشته و ارائه آموزش های مهارتی عمومی، تخصصی و اجتماعی برکات بسیار فراوانی داشته.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس رسانه گفت: لازم است تا ما به سمت رسانه‌داری حرفه‌ای حرکت کنیم، از جمله اینکه در فضای رسانه‌داری خود، نوسازی انجام دهیم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: قطعاً در حوزه اقتصاد هوایی و ورود به عرصه تجاری هوایی نیز رهاورد خوبی را برای جمهوری اسلامی رقم خواهیم زد.