شنبه 29 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد موشک‌های ابرفراصوت «آوانگارد» در منطقه اورنبورگ در جنوب اورال مستقر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا گفت: پرداخت وجه همزمان با دریافت کالا درب منزل از کلاهبرداری اینترنتی جلوگیری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده، شهاب حسینی، بازیگر مشهور از نمایندگان مجلس انتقاد کرده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری صداوسیما در گزارشی به بررسی نحوه فوت آیدا رستمی به روایت متهم پرونده پرداخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بازار متلاطم خودرو که هر روز مدل های مختلفی از ماشین ها با افزایش قیمت رکورد جدیدی را ثبت می کنند، یک مدل پژو که در دنیا از رده خارج شده است در ایران به رکود جدید قیمتی رسید.

وب‌گاه 55 آنلاین

دو نفر از زندانیان که وضعیت درمانی آنها احتیاج به شرایط بیمارستانی داشت برای درمان به بیمارستان اعزام شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی تهران با بیان اینکه برودت هوا باعث کاهش فعالیت در بخش ساخت و ساز و کاهش قیمت برخی مصالح می‌شود، گفت که قیمت‌ها در بازار مصالح ساختمانی افزایش نیافته است.

خبرگزاری دانا

مهدی خادمی از کشف 10 کیلو گرم تریاک در قائم شهر که در کیسه برنج جاساز شده بود، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از افزایش قیمت برنج در بازار و فروش آن با نرخ‌هایی حتی بالاتر از 150 هزار تومان، مردم قدرت خرید خود را از دست داده‌اند. چنانکه در اتفاقی جدید خرید و فروش این محصول در بسته‌هایی نیم کیلویی رواج پیدا کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردی که متهم است با همدستی خواهرش، خواهر دیگرش را به قتل رسانده، مدعی است حادثه به خاطر حرف بیجایی که مقتول پشت سرش گفته بود، رقم خورده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن کاظمی قمی به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان معرفی شد.

خبرگزاری دانا

جنبش مقاومت اسلامی حماس بیانیه جانبدارانه اخیر پارلمان اروپا درباره "راه حل دو کشوری" را محکوم کرد.

خبرگزاری مهر

بعد از ظهر امروز بین زندانیان بند مواد مخدر زندان کرج درگیری محدودی رخ داد که در جریان این درگیری تعدادی از زندانیان چند پتو را در بخش هواخوری زندان آتش زدند.

خبرگزاری دانا

محمدباقر محمدی لائینی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: اغتشاش، آدمکشی، تخریب اموال و توهین به مقدسات کار دشمنان است و برخی از سفره حرام دشمنان بر علیه ایران توطئه می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه هم‌میهن به بازداشت محمدعلی کامفیروزی واکنش نشان داد و نوشت این گونه برخورد با وکلا گریبان اعتبار عادلانه بودن احکام را می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که با همدستی همسرش در یکی از روستاهای بخش بیلوار، با شلیک گلوله اقدام به قتل زن برادر خود کرده بود.