شنبه 15 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه دولت مجیدرضا رهنورد، جوان 23 ساله مشهدی را که دیروز اعدام شد «جلاد» خواند و از بازیگرانی که از این اعدام ابراز ناراحتی کرده بودند انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر

مشکل کار کودکان مانند لکه‌ای در کارنامه حقوق بشر ایالات متحده است که ادعای به اصطلاح «فانوس دموکراسی» و رویکرد استانداردهای دوگانه آن در مورد حقوق بشر را به جهان یادآوری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون عملیات آتش نشانی مشهد از فوت یک مرد 35 ساله، به دلیل افتادن در چاهی 120 متری در حومه مشهد خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: هیچ زمانی ندیده بودم که نظام بین‌الملل یعنی حکومت‌ها، مراکز بین المللی، ان. جی. اوها و ایرانی‌های مقیم خارج از کشور و... این‌طوری همه‌شان با همدیگر یکپارچه و هم‌صدا پای‌کار بیایند و به آشوب‌ها دامن بزنند؛ سطح ورود دشمن به آشوب‌های اخیر واقعاً بی‌سابقه بوده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مسئول ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: امسال برابر پیش بینی ها تعداد زائران این شهید در مناسبت سالگرد، با وجود برنامه ریزی بزرگ مردمی برای برگزاری مراسم، دهها برابر سال‌های گذشته خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کشاورز اهل منطقه شرقاط عراق پس از درگیری مسلحانه با عناصر تروریستی داعش سه تن از آنها را به هلاکت رساند و خود نیز کشته شد. پیکر او در همان محل درگیری دفن شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای درباره ارائه تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی و معافیت تحصیلی برای انتخاب واحد توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برخی والدین به دلیل اعتماد کاذب زیادی که به فرزندانشان دارند هرگز به فکرشان هم خطور نمی‌کند که ممکن است روزی فرزندشان به اشتباه درگیر اعتیاد شود.

خبرگزاری مهر

مدیر کل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: معاونان و مدیران کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تعامل و همکاری وزارت فرهنگ با مجلس شورای اسلامی به مجلس می‌روند.

خبرگزاری مهر

معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد در گفتگو با رایزنان فرهنگی سفارت‌های خارجی در ایران گفت: در سال گذشته بیش از 60 کشور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در خصوص اقدامات اخیر چین در منطقه خاورمیانه گفت: چین رقیب ما است و قصد دارد رهبر جهان شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اسناد کتابخانه ملی گفت: در معاونت اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران میزبان 60 میلیون برگ از اسناد در حوزه دفاع مقدس هستیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران در جمع نمایندگان فرهنگی سفارتخانه‌های خارجی تأکید کرد که نمایشگاه کتاب تهران بزرگترین نمایشگاه کتاب دنیاست و نخستین دوره است که رویکرد بین‌المللی خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

رضا کوچک‌زاده تهمتن برای سومین سال پیاپی به سمت مدیریت رادیو مقاومت منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: رئیس قوه قضاییه گفت: در جریان رسیدگی به پرونده اغتشاشات اخیر ارفاق به عده‌ای که برای شهروندان ناامنی ایجاد کرده‌اند و نقش موثری در ناآرامی داشته اند، ظلم به مردم است؛ لذا نباید به این دسته از محکومان ارفاق شود. از سویی دیگر قطعاً نباید حتی برای مدت کوتاهی افراد بی‌گناه یا کم گناه را بی‌وجه، نگه داشت.