شنبه 15 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه تا این لحظه گزارشی از مرگ هیچ کارتن‌خواب و بی‌خانمانی را نداشته‌ایم، گفت: در سال گذشته هم فوتی نداشتیم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

طی حکمی از سوی معاون صدای سازمان صداوسیما رضا کوچک زاده تهمتن مدیر رادیو مقاومت منصوب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه ای از دستگیری تعدادی از مخلان نظم و امنیت در جاده‌ها خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اختتامیه دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت «جایزه سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی» فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از کاهش 70 درصدی افراد بی‌خانمان در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه گزارشی از مرگ افراد بی‌خانمان نداشتیم.

خبرگزاری مهر

معاونت آموزشی دانشگاه تهران بر لزوم ارایه تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی و معافیت تحصیلی (دانشجویان مشمول نظام وظیفه) جهت انتخاب واحد نیمسال دوم 1402-1401 تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده نیروی دریای سپاه با اشاره به اهمیت جزایر ایرانی در تنگه هرمز گفت: دشمن فرامنطقه ای در منطقه خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس هند باید از جسد من و همرزمانم بگذرد تا دستش به کشورمان برسد البته دشمن این را می داند که در شکست دادن ما ناتوان است.

خبرگزاری دانا

سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه‌ای از دستگیری عده‌ای از مخلان نظم و امنیت که اقدام به سنگ‌پرانی و تیراندازی به سمت کامیون های درحال تردد در جاده‌ها می کردند، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت از اشتراک توانمندی ها و توسعه تعاملات بین ایران و روسیه خبر داد.

خبرگزاری مهر

بذرپاش گفت: در حوزه ریلی تکمیل کریدور شمال - جنوب و شرق - غرب از مسئولیت‌های اصلی بوده که در این خصوص توافقات خوبی با تامین‌کنندگان مالی داخلی و خارجی انجام شد.

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت راهبردی جزایر ایرانی در تنگه هرمز گفت: دشمنان باید از روی نعش ما رد شوند تا این جزایر را از ما بگیرند؛ ما اجازه نمی‌دهیم دشمن، سرزمین ما را که نیاکانمان حفظ کرده‌اند، از ما بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پلیس استرالیا روز سه شنبه از کشته شدن 6 نفر از جمله دو مامور پلیس جوان، بر اثر تیراندازی در این کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مرد جوانی که قهوه‌خانه‌ای در شرق تهران را به خاک و خون کشیده بود، توسط تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در آیین رونمایی از مجموعه هفت جلدی «زندگی» گفت: تکلیف روایت فتح تبیین مبانی انقلاب اسلامی و معارف دفاع مقدس است.

وب‌گاه عصر ایران

تحریم ها مانع از ایجاد مناسبات راهبردی و پایدار با چین شده و در این شرایط اسنادی مانند سند 25 ساله همکاری، هیچگاه عملیاتی نخواهد شد. ناامیدی چینی ها از حل مناقشه هسته ای ایران و تداوم چالش های سیاسی ایران با غرب، زمینه گرایش آنها به رقبایی مانند عربستان می شود و این مهم در حال اتفاق افتادن است.