شنبه 15 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرماندار گلپایگان گفت: مشروبات الکلی خطراتی کمتر از مواد مخدر ندارد و چه بسا آسیب‌های بیشتری دارد و کشفیات در این حوزه نشان می‌دهد که گرایش به الکل بیشتر می‌شود که این یک زنگ هشدار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت انگلیس سپاه پاسداران را تحریم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از تیراندازی افراد مسلح ناشناس منجر به فوت نوجوان 13 ساله با انگیزه اختلافات خانوادگی در زاهدان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قتل معمایی زن 60ساله، جزئیات جدید از قتل دو برادر، دستگیری قاتلان کودک 5ساله، اختلاف مالی خونین و خودکشی جان‌سوز دختر 15ساله را در بسته خبری بخوانید.

وب‌گاه عصر ایران

برای استفاده از خدمات بیمه بدنه سرمد، کافی است با هر یک از شعب استانی و نمایندگان بیمه سرمد در سراسر کشور تماس بگیرید. دسترسی به آدرس ها از سایت webapp.sarmadins.ir

وب‌گاه عرشه آنلاین

مأموران کلانتری 21 نیایش پس از تشکیل پرونده در این خصوص اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز و با تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان تیراندازی در محله جنگ‌زده‌ها شده و طی عملیاتی هر 2 نفر را دستگیر کردند.

خبرگزاری دانا

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حوزه جاده‌ای مشکلات از گذشته باقی مانده است. در چارچوب منابعی که در اختیار داریم هم در حوزه منابع عمومی و هم در حوزه منابعی که از فروش اموال و مولدسازی دارایی‌ها در دستور کار داریم تکمیل کریدورهای اصلی در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: نسبت به سال گذشته تعداد کارتن خواب‌ها نزدیک 70 درصد کاهش پیدا کرده؛ چرا که معتادان متجاهر جمع شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشکل کار کودکان مانند لکه‌ای در کارنامه حقوق بشر ایالات متحده است که ادعای به اصطلاح «فانوس دموکراسی» و رویکرد استانداردهای دوگانه آن در مورد حقوق بشر را به جهان یادآوری می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: خوشبختانه گزارشی از مرگ افراد بی‌خانمان نداشتیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: از مسئولان استان تهران تقاضا داریم تا جلسه شرایط اضطرار آلودگی هوا را تشکیل داده و تصمیمات لازم برای کاهش مواجهه عموم مردم و بخصوص گروه‌های حساس را اتخاذ کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت از اشتراک توانمندی‌ها و توسعه تعاملات بین ایران و روسیه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه دولت مجیدرضا رهنورد، جوان 23 ساله مشهدی را که دیروز اعدام شد «جلاد» خواند و از بازیگرانی که از این اعدام ابراز ناراحتی کرده بودند انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور مستمر معاونان و مدیران کل وزارت فرهنگ در مجلس شورای اسلامی جهت تشریح برنامه‌ها، ارائه گزارش عملکرد و پاسخگویی به پرسش‌ها و دغدغه‌های نمایندگان ملت خبر داد.