جمعه 30 شهریور 1403

انتقاد از یکی از انتخاب‌های یوفا در تیم منتخب فصل / مدافع دورتموند با آن سوتی وحشتناک چرا انتخاب شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انتقاد از یکی از انتخاب‌های یوفا در تیم منتخب فصل / مدافع دورتموند با آن سوتی وحشتناک چرا انتخاب شد!

قرار گرفتن نام یان ماتسن، مدافع هلندی دورتموند، در تیم منتخب چمپیونزلیگ با وجود اشتباه بزرگ او در فینال تعجب‌برانگیز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، یان ماتسن هلندی که به صورت قرضی از چلسی به دورتموند منتقل شده و با پیراهن زردرنگ این تیم بازی می‌کند یک فصل رویایی را پشت سر گذاشت ولی در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید اشتباهی کرد که هر آنچه در طول فصل رشته بود را پنبه کرد.

با اینحال امروز وقتی یوفا تیم منتخب فصل چمپیونزلیگ را معرفی کرد نام این مدافع هلندی در آن دیده می‌شد. بسیاری از جمله برخی هواداران دورتموند آنقدر از اشتباه او در فینال ناراحتند که می‌گویند از دیدن نام ماتسن در تیم منتخب فصل شگفت‌زده شده‌اند.

این منتقدان ماتسن اشاره می‌کنند که حالا می‌فهمند چرا رونالد کومان نام او را در فهرست اولیه تیم ملی هلند قرار نداده است. جالب اینجا است که بازیکنی که در تیم منتخب فصل چمپیونزلیگ حضور داشته در یورو با پیراهن نارنجی هلند بازی نخواهد کرد.

علاوه بر یان ماتسن، دورتموند سه نماینده دیگر هم در تیم منتخب فصل داشت: گرگور کوبل، متس هوملس و مارسل سابیتزر. اما همانطور که انتظار می‌رفت تیم منتخب را رئالی‌ها که قهرمان تورنمنت شدند غرق کرده بودند. از رئال مادرید آنتونیو رودیگر، جود بلینگام، دنی کارواخال، جود بلینگام و وینیسیوس جونیور به تیم منتخب راه یافتند. از دیگر تیمها هم ویتینیا از پاری سن ژرمن، هری کین از بایرن مونیخ و فیل فودن از منچسترسیتی در این فهرست حضور دارند.