پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

انتقام قطعی خارج از پازل صهیونیست‌ها انجام می‌شود

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
انتقام قطعی خارج از پازل صهیونیست‌ها انجام می‌شود

رئیس مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه جریان مقابله با مقاومت در حال انجام حرکاتی است تا جمهوری اسلامی در پازل آنها عمل کند، گفت: خوشبختانه با هوشمندی که در تصمیم‌گیری‌ها وجود دارد تا به این لحظه از انجام اقدامات احساسی پرهیز شده و لذا از این به بعد هم نباید دست به واکنش‌های احساسی زد و می‌توان خارج از پازل دشمن اقدامات مؤثر بیشتری را علیه رژیم صهیونیستی...

سردار حسن رستگارپناه، رئیس مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت دانشگاه امام حسین (ع) در گفت‌وگو با ایکنا، درباره واکنش احتمالی جمهوری اسلامی ایران به حمله تروریستی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق اظهار کرد: جریانات مقابله با مقاومت در حال انجام حرکاتی است تا جمهوری اسلامی ایران را در پازل خودشان قرار دهند تا نظام در این پازل عمل کند ولی خوشبختانه با هوشمندی که در تصمیم‌گیری‌ها وجود دارد تا به این لحظه از انجام اقدامات احساسی پرهیز شده و لذا از این به بعد هم نباید دست به واکنش‌های احساسی زد.

وی با بیان اینکه جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت، گفت: شیوه پاسخگویی ما به گونه‌ای است که در زمان و مکان مناسب پاسخ داده خواهد شد. قطعاً ضرباتی که امروزه رژیم اشغالگر قدس در اراضی اشغالی متحمل می‌شود خارج از برنامه تنظیم‌شده برای نابودی آنها نخواهد بود.

ظرفیت بالای جبهه مقاومت رئیس مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت دانشگاه امام حسین (ع) ادامه داد: خوشبختانه جبهه مقاومت جبهه‌ای با ظرفیت بالاست که از حوزه عراق گرفته تا یمن و لبنان و سوریه امکان آسیب وارد کردن به ظرفیت‌های موجود صهیونیست‌ها را دارند. به لطف خدا روزانه شاهد انجام حرکت‌های مؤثری از جانب جبهه مقاومت بر علیه رژیم صهیونیستی هستیم. به عنوان مثال هدف قرار دادن بندر ایلات در تصور صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها نبود ولی جبهه مقاومت این بندر را هدف قرار داد و موجب غافلگیری رژیم صهیونیستی شد.

سردار رستگارپناه با بیان اینکه ضربات جبهه مقاومت تا به این جای کار هوشمندانه و با دقت بوده و از این بعد هم چنین خواهد بود، گفت: بی‌پروایی و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در حمله به مستشاران و کنسولگری کشورمان در دمشق بی‌پاسخ نخواهد ماند و در زمان و مکان مناسب پاسخی قاطع به این جنایت‌ها داده خواهد شد.

وی ادامه داد: ما نباید صرفاً فکر کنیم اقدام نظامی فقط با پهباد و موشک پاسخ داده خواهد شد بلکه امروزه فرآیندی که دنبال می‌شود در مرحله نخست آگاه‌سازی و به‌روز شدن ملت‌های مسلمان است؛ برای نمونه در طی روزهای اخیر شاهد هستیم سفارت اسرائیل غاصب در اردن به محاصره اردنی‌ها درآمده و براساس اطلاعات به دست آمده صهیونیست‌ها سفارتخانه‌های خود را در کشورهای اسلامی تخلیه کرده‌اند. مرحله دوم افزایش آگاهی افکار عمومی دیگر کشورهای جهان به ویژه کشورهای اروپایی است که در همین راستا دامنه اعتراضات مردم اروپا به جنایات صهیونیست‌ها بیشتر از قبل شده است.

رئیس مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه چهره کریه و کودک‌کش رژیم صهیونیستی بر همگان آشکار شده است، گفت: همه اینها نتیجه و دستاورد مقاومت مردم غزه است و خداوند هم با اراده خود چهره پشتیبانی‌کنندگان رژیم صهیونیستی را آشکار کرده است. رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی و سقوط است و فقط با انجام چنین جنایت‌هایی می‌خواهد سقوط و فروپاشی خود را به تأخیر اندازد.

ضرورت انجام اقدامات مؤثر خارج از پازل دشمن سردار رستگارپناه تأکید کرد: از آغاز طوفان الاقصی تا به امروز رژیم صهیونیستی به شدت تلاش کرده تا مستقیم با اسرائیل غاصب وارد جنگ شویم ولی با توجه به ظرفیت‌هایی که ایجاد شده ضرورتی به ورود مستقیم به جنگ با رژیم صهیونیستی نیست البته آنچه که ما دنبال می‌کنیم دفاع از مظلوم و برملا کردن چهره ظالم است و همچنین براساس دیپلماسی فعال می‌توان خارج از پازل دشمن اقدامات مؤثر بیشتری را علیه رژیم صهیونیستی پیش برد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به هیچ‌وجه وارد عرصه نبرد مستقیم با صهیونیست‌ها نخواهد شد، گفت: امکاناتی که در اختیار محور مقاومت است و خداوند به ما اعطا کرده خود پاسخگوی جنایت‌های رژیم صهیونیستی خواهد بود و به هر حال باخت ازآن صهیونیست‌هاست.