شنبه 29 اردیبهشت 1403

انجمن خودروسازان

انجمن خودروسازان

خبرگزاری مهر

معاون وزیر صمت در نامه ای به رئیس شورای رقابت اعلام کرد که تغییری در تخصیص ارز خودروسازان به وجود نیامده است.

خبرگزاری تسنیم

درپی نامه اعتراضی شورای رقابت به رئیس جمهور درخصوص تبعات تامین ارز خودروسازان از محل صادرات خود، منطقی معاون وزیر صمت در نامه به شورای رقابت این مساله را تکذیب و تاکید کرد: تغییری در تخصیص ارز خودروسازان به وجود نیامده و نگرانی از این بابت نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای رقابت تنها راه فروش خودرو را اعلام کرد شورای رقابت با عرضه خودروها در بورس کالا مخالفت کرد.

وب‌گاه گسترش

پرونده عرضه خودرو در بورس کالا، از ماه‌های پایانی سال گذشته با مخالفت شورای رقابت با ادامه روند عرضه‌ها، بسته شد و تاکنون نیز که پنج ماهی از سال جدید می‌گذرد، هنوز بسته مانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پرونده عرضه خودرو در بورس کالا، از ماه‌های پایانی سال گذشته با مخالفت شورای رقابت با ادامه روند عرضه‌ها، بسته شد و تاکنون نیز که پنج ماهی از سال جدید می‌گذرد، هنوز بسته مانده است؛ شورای رقابت در آخرین اظهارنظر خود تاکید کرد که تا همین لحظه، ملاک همان دستورالعمل شورا است و بورس کالا محلی برای عرضه خودروها نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت انواع خودروها نسبت به روز گذشته ثابت یا با افزایش همراه بوده است.

خبرگزاری تسنیم

زمزمه آزادسازی قیمت خودرو با توجه به بخشنامه اخیر وزارت صمت و ساز و کار دلاری فروش مواد اولیه تولید خودرو در بورس کالا، می تواند موفقیت های سیاست تثبیت را با چالش های جدی مواجه کند.

وب‌گاه گسترش

نایب رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازی کشور، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه‌ها اینگونه نیست که در اولین بازاریابی بسیار موفق باشند؛ بلکه تدوام این بازاریابی‌ها می‌تواند ما را در جایگاه موفقیت قرار دهد. یکی از بازارهای با پتانسیل برای ما، بازار روسیه است و نیاز به قطعات ما دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: بازار خودرو امروز دوشنبه 23 مرداد 1402 به روند نزولی خود ادامه داد تا شاید ترس خریداران و فروشندگان برای انجام هر فعالیتی کاهش یابد. اما بر اساس پیگیری‌ها از نمایشگاه‌داران تهران، حجم معاملات در بازار خودرو تغییر محسوسی نداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مقام مسئول در شورای رقابت به خبر آزادسازی قیمت خودروها واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

یک مقام مسئول در شورای رقابت در واکنش به اظهاراتی که اخیرا در خصوص آزادسازی قیمت خودرو مطرح شده، تاکید کرد: خبری از آزاد سازی قیمت خودرو نیست.

خبرگزاری تسنیم

اخیرا شاهد انتشار بخشنامه های تجاری - ارزی متناقضی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت بودیم که مشخصا پالس های منفی برای بازار ارز صادر کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازار خودرو امروز دوشنبه 23 مرداد 1402 به روند نزولی خود ادامه داد تا شاید ترس خریداران و فروشندگان برای انجام هر فعالیتی کاهش یابد. حجم معاملات در بازار خودرو تغییر محسوسی نداشته است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هرچند اخبار حواشی بازار خودرو امروز 22 مرداد مثبت بود و تصور می شد که بازار هم روند کاهشی داشته باشد، اما ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که امروز قیمت خودرو شکل افزایشی به خود گرفت.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سایپا در واکنش به نامه مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت پیرامون موضوع تامین ارز خودروسازان و هشدار نسبت به بازنگری برای تامین ارز این صنایع، ضمن تاکید بر اینکه این گروه خودروسازی مشکلی در تامین ارز ندارد، اعلام کرد که در کنار کمک بانک مرکزی در تامین و تخصیص ارز، ارز‌های صادراتی را نیز در اختیار داریم.