شنبه 29 اردیبهشت 1403

انجمن خودروسازان

انجمن خودروسازان

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در نامه‌ای خطاب به سه انجمن خودروسازان، موتورسیکلت‌سازان و دوچرخه‌سازان اعلام کرد که تمامی شرکت‌های خودروساز نیاز‌های ارزی خود را ترجیحاً از طریق ارز صادرات خود و دیگران تامین کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عبدالله توکلی لاهیجانی - مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت - در نامه‌ای رسمی با موضوع «بازنگری محل تامین ارز» خطاب به سه انجمن خودروسازان، موتورسیکلت‌سازان و دوچرخه‌سازان در راستای تعمیق بخشی ساخت داخل اعلام کرده تا شرکت‌ها بیشتر به فکر داخلی‌سازی باشند و از انجمن‌های صنایع مذکور خواسته برای تامین ارز مورد نیاز به فکر صادرات باشند یا اینکه از دیگر صادرکنندگان ارز مورد نیاز خود را تامین...

خبرگزاری مهر

وزارت صمت در نامه‌ای خطاب به سه انجمن خودروسازان، موتورسیکلت‌سازان و دوچرخه‌سازان اعلام کرد: تمامی شرکت‌های خودروساز نیازهای ارزی خود را ترجیحاً از طریق ارز صادرات خود و دیگران تامین کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در نامه‌ای خطاب به سه انجمن خودروسازان، موتورسیکلت‌سازان و دوچرخه‌سازان اعلام کرد که تمامی شرکت‌های خودروساز نیازهای ارزی خود را ترجیحاً از طریق ارز صادرات خود و دیگران تامین کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالله توکلی لاهیجانی - مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت - در نامه‌ای رسمی با موضوع «بازنگری محل تامین ارز» خطاب به سه انجمن خودروسازان، موتورسیکلت‌سازان و دوچرخه‌سازان در راستای تعمیق بخشی ساخت داخل اعلام کرده تا شرکت‌ها بیشتر به فکر داخلی‌سازی باشند و از انجمن‌های صنایع مذکور خواسته برای تامین ارز مورد نیاز به فکر صادرات باشند یا اینکه از دیگر...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در نامه‌ای خطاب به سه انجمن خودروسازان، موتورسیکلت‌سازان و دوچرخه‌سازان اعلام کرد که تمامی شرکت‌های خودروساز نیازهای ارزی خود را ترجیحاً از طریق ارز صادرات خود و دیگران تامین کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت خودروسازی لی اتو چین قصد دارد با افزایش تولید خودروهای برقی و سرعت عرضه مدل‌های جدید در سال 2024، از بی‌ام‌و، مرسدس و آئودی در بازار داخلی خود پیشی بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این نشست علیرضا زاهدیان (کارشناس باسابقه خودرو)، یوسف حجت (استاد دانشگاه تربیت مدرس)، امیر حسین کاکایی (استاد دانشگاه علم و صنعت)، احمد نعمت‌بخش (دبیر انجمن خودروسازان)، محمدرضا نجفی‌منش (رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی) و مهدی قاسمی علی‌آبادی (دبیر کمیسیون زیربنایی دولت) حضور داشتند و درباره موضوعاتی، چون خصوصی‌سازی صنعت خودروسازی، بحث قیمت‌گذاری،...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمیسیون اصل نود به منظور انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم مجلس یازدهم فردا اول مرداد تشکیل جلسه می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در هفته جاری مشکلات و موانع در حوزه تولید، توزیع و واردات خودرو را بررسی می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسات کمیسیون اصل 90 مجلس این هفته با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان غذا دارو برگزار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

با فشارهای ممتدی که خودروسازان بخش خصوصی به شورای رقابت وارد کردند، این شورا تصمیم گرفت، قیمت خودروها را بازنگری کند و حداقل 50 تا 260 میلیون تومان به قیمت‌های مصوب گذشته بیفزاید.