سه‌شنبه 12 تیر 1403

انجمن خودروسازان

انجمن خودروسازان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد نعمت بخش با اشاره به اینکه در برخی از موارد مشکلات تولید و قیمت گذاری‌های دستوری عاملی می‌شود تا خودروساز نتواند در زمان مقرر به تعهدات خود عمل نماید، گفت: در این شرایط نخست خودروساز باید تعهدات معوق خود را انجام و سپس طرح‌های جدید فروش فوق العاده خود را انجام دهد. وی با بیان اینکه در حال حاضر خللی در برنامه فروش فوق العاده خودروسازان به...

خبرگزاری تسنیم

دبیر انجمن خودروسازان با بیان اینکه در حال حاضر خللی در برنامه فروش فوق العاده خودروسازان به وجود نیامده است، افزود: به نظر می‌رسد در جلسه فردای کمیته خودرو تصمیمات لازم برای فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا اتخاذ شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیش از یک سال است که خودروسازان محصولاتشان را از طریق قرعه کشی به دو روش فروش فوق العاده یا فوری (تحویل تا سه ماه) و پیش فروش (تحویل یک ساله) به مشتریان عرضه می‌کنند. در این شرایط مشتریان زیادی وجود دارند که با تأخیر در تحویل خودرو‌های ثبت نامی روبرو شده اند. در همین حال، به گفته آرش محبی نژاد دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودرو...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر انجمن خودروسازان گفت: خودروسازان اکنون فقط اجازه دارند طرح‌های پیش‌فروش را اجرا کنند و اجازه اجرایی شدن طرح‌های فروش فوق‌العاده را ندارند.

خبرگزاری دانا

دبیر انجمن خودروسازان گفت: خودروسازان اکنون تنها اجازه دارند طرح‌های پیش فروش را اجرا کنند و اجازه اجرایی شدن طرح‌های فروش فوق العاده را ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نعمت بخش گفت: خودروسازان اکنون تنها اجازه دارند طرح‌های پیش فروش را اجرا کنند و اجازه اجرایی شدن طرح‌های فروش فوق العاده را ندارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هشدار اضطرار برای وضعیت اقتصادی، برنج داخلی در اغما، زیان انباشته خودروسازان به 85 هزار میلیارد تومان رسید، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسوب 100 هزار خودروی ناقص در کف کارخانجات، زنگ خطر برای شیر و گوشت، و بیمه سهامداران یا دستکاری دوباره بازار؟، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری دانا

دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: فروش خودرو به قیمت حاشیه بازار، راه حل منطقی برای عبور از بحران های ناشی از قیمت گذاری دستوری است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: فروش خودرو به قیمت حاشیه بازار، راه حل منطقی برای عبور از بحران های ناشی از قیمت گذاری دستوری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کلاب هاوس خبرآنلاین با موضوع «چرا تولید و بازار ارز به این روز افتاد؟» آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست تخصصی کلاب هاوس خبرآنلاین با موضوع چرا تولید و بازاز خودرو به این روز افتاد؟ امروز برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌دبیر انجمن خودروسازان گفت: به تازگی کمیسیون صنایع مجلس از خودروسازان دعوت کرد که در آن طرح عرضه خودرو مورد بررسی قرار گرفت و با ایرادات زیادی همراه بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار خودرو این روزها با رکودی شدید روبروست و فعالان بازار می گویند مشتریان و فروشندگان در انتظار تعیین نتیجه انتخابات هستند تا برای خرید و فروش تصمیم بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها نه تنها پیدا کردن قطعات خودروهای خارجی در بازار سخت شده است بلکه قطعات خودروهای داخلی نیز با قیمت های سرسام آوری به دست مشتری می رسد به طوری که بیرون آوردن خودرو شخصی دیگر برای خیلی از شهروندان صرفه اقتصادی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همان‌قدر که هفته اول خردادماه در حوزه سیاسی پرخبر بوده، رفت‌وآمد خبرها در حوزه اقتصاد نیز در هفته گذشته کم نبود. بازار خودرو این هفته با اعداد جدیدی از قیمت‌ها مواجه شد که خودروسازان قیمت‌ها را به طور رسمی بالا بردند.