پنج‌شنبه 14 تیر 1403

انجمن خودروسازان

انجمن خودروسازان

خبرگزاری دانا

وضعیت خودرو همچنان نامشخص است و مسئولین با دادن وعده به مردم می‌گویند فعلا خودرو نخرید و مشخص نیست این وعده‌ها چه زمانی محقق می‌شود با این حال یک واردکننده خودرو می‌گوید: با پول خرید پراید می‌توان خودروهای با کیفیت ژاپنی و کره‌ای را خریداری کرد که از نظر ایمنی، مصرف سوخت و تکنولوژی قابل مقایسه با پراید نیستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمول قیمت‌گذاری خودروهای پرتیراژ مشخص شد / دلار 17000 تومانی هم کار خالی‌فروشان است؟؛ از دیگر عناوین روزنامه‌های امروز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمول شورای رقابت برای قیمت‌گذاری خودرو با توجه به شرایط کنونی خودروسازی دستخوش تغییرات زیادی شده است.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صادقی نیارکی از اعمال محدودیت‌های جدید برای جلوگیری از حضور سوداگران در بازار خودرو خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور صنایع وزارت صنعت گفت: محدودیت هایی برای جلوگیری از حضور دلالان در ثبت نام خرید خودرو تعیین شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور صنایع وزارت صنعته معدن و تجارت (صمت) در حاشیه نشست اخیر کمیته خودرو اعلام کرد که مدیریت عرضه خودرو با هدف حذف بسترهای سوداگری مورد بررسی قرار گرفته و علاوه بر افزایش عرضه خودرو توسط خودروسازان، محدودیت هایی برای جلوگیری از حضور دلالان برای ثبت نام خرید خودرو در نظر گرفته شد.

خبرگزاری میزان

معاون امور صنایع وزارت صمت با بیان اینکه محدودیت‌هایی برای خودرو‌های فاقد پلاک در پارکینگ‌ها قراردارند در نظر گرفته شد، گفت: پارکینگ‌ها حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون امور صنایع وزارت صنعت، از اعمال محدودیت‌های جدید برای جلوگیری از حضور سوداگران در بازار خبر داد و گفت: پارکینگ‌ها حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: علاوه بر افزایش عرضه خودرو، محدودیت‌هایی برای جلوگیری از حضور دلالان برای ثبت نام خرید خودرو در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور صنایع وزارت صنعت‌، معدن و تجارت از اعمال محدودیت‌های جدید برای جلوگیری از حضور سوداگران در بازار خودرو خبر داد و گفت: پارکینگ‌ها حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر صنعت، از اعمال محدودیت‌های جدید برای جلوگیری از حضور سوداگران در بازار خبر داد و گفت: پارکینگ‌ها حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری از کارشناسان معتقدند عرضه خودرو در بورس عامل شکننده قیمت ها در بازار است.

خبرگزاری ایسنا

به نظر می رسد که مکزیک قصد دارد بازگشایی صنعت خودروسازی خود را به اول ژوئن به تعویق بیندازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بسیاری از کارشناسان معتقدند عرضه خودرو در بورس عامل شکننده قیمت ها در بازار است.