سه‌شنبه 12 تیر 1403

انجمن خودروسازان

انجمن خودروسازان

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نعمت بخش گفت: خودروسازان به دلیل قیمت گذاری دستوری، زیان هنگفتی کرده اند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازی، ضمن اشاره به رانت 100 هزار میلیارد تومانی در بازار خودرو در نتیجه خرید خودرو از کارخانه و فروش در بازار آزاد، در رابطه با اصرار برخی نمایندگان مجلس برای آزادسازی واردات خودرو طرح سوال کرد که کدام منطق اقتصادی صرف 20 هزار دلار برای واردات خودرو را به صرف 2000 دلار برای تولید خودرو در داخل ترجیح می‌دهد؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با گذشت دو هفته از اعمال افزایش 9 درصدی قیمت خودرو، دو شرکت بزرگ خودروساز کشور با انتقاد از نحوه قیمت‌گذاری بهاره، فروش فوق‌العاده خود را فعلا متوقف کرده‌اند. هرچند پیش‌فروش‌ها، همچنان در جریان است؛ اما عرضه کوتاه‌مدت در قالب فروش فوق‌العاده فعلا متوقف مانده است که یکی از عمده دلایل آن می‌تواند نارضایتی نسبت به قیمت‌گذاری باشد. با گذشت دو هفته...

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای‌اقتصاد نوشت: با گذشت دو هفته از اعمال افزایش 9درصدی قیمت خودرو، دو شرکت بزرگ خودروساز کشور با انتقاد از نحوه قیمت‌گذاری بهاره، فروش فوق‌العاده خود را فعلا متوقف کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

موج تازه گرانی، غلیان انتظارات تورمی زیر پوست بازار مسکن و پارازیت صادراتی دولت هر 2 روز یکبار، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: حجم زیان انباشته خودروسازان به 50 هزار میلیارد تومان رسیده است و بی‌تردید با وضعیت کنونی قیمت‌گذاری، زیان‌دهی این صنعت در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر انجمن خودروسازان ایران با هشدار نسبت به ادامه زیاندهی شرکت‌های بزرگ خوروساز گفت: در سال گذشته صد هزار میلیارد تومان رانت به واسطه فاصله قیمتی خودرو در کارخانه و بازار توزیع شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ارزان‌ترین وانت ایران را باید پراید وانت 151 سایپا دانست که مدل 1400 آن با حداقل قیمت 117 میلیون تومان در تهران برای فروش آگهی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: دبیر انجمن خودروسازان ایران اظهار داشت: وقتی بانک مرکزی تورم بخشی را 14 درصد اعلام می‌کند به این معنا است که افزایش‌ها و حتی کاهش‌های قیمت ارز در آن منظور شده است. ولی شورای رقابت سیاسی برخورد کرده و افزایش قیمت خودرو را اعمال نکردند.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز فروردین ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر صمت گفت: مجموعه خودروسازان کشور سال آینده بیش از یک میلیون و 350 هزار خودرو تولید خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر انجمن خودروسازان گفت: با کاهش قیمت ارز هزینه های تولید هم کاهش یافته و خودروساز ابتدا از زیان خارج شده و شاید به سود حداقلی دست پیدا کنند، اما این امر به معنی تغییر در قیمت کارخانه خودروها نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو از رانت 100 هزار میلیارد تومانی مابه التفاوت قیمت کارخانه و بازار خودرو خبر داد و اعلام کرد: محاسبات این انجمن از پرداخت بیش از 100 هزار میلیارد تومانی مابه‌التفاوت قیمت کارخانه‌ای و بازاری خودرو‌ها از سوی مردم در مدت یک سال است. آرش محبی‌نژاد افزود: انجمن خودروسازان ایران در پژوهش مشابه، این رقم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو گفت: محاسبات این انجمن از پرداخت بیش از 100 هزار میلیارد تومانی مابه‌التفاوت قیمت کارخانه‌ای و بازاری خودروها از سوی مردم در مدت یک سال است.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - انجمن خودروسازان و فروشندگان خودرو انگلیس روز دوشنبه 14 مهر 1399 با انتشار آماری اعلام کرد که فروش خودرو در ماه گذشته میلادی (سپتامبر) به پایین‌ترین حد در دو دهه گذشته رسید.