یک‌شنبه 17 تیر 1403

انجمن خودروسازان

انجمن خودروسازان

وب‌گاه الف

بازار خودروی انتظار تغییر قیمت محصول از درب کارخانه را می‌کشد، اما برخورد‌های سلیقه‌ای برخی متولیان امر با این ماجرا نتایج مطلوبی را به همراه نخواهد داشت.

خبرگزاری میزان

دبیر انجمن خودروسازان گفت: ستاد تنظیم بازار به کمیته خودرو ماموریت داد تا تلفیق فرمول شورای رقابت و سازمان حمایت برای قیمت گذاری را بررسی کند که نتیجه‌ای درباره آن حاصل نشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازار خودروی کشورمان انتظار تغییر قیمت محصول از درب کارخانه را می‌کشد، اما برخورد‌های سلیقه‌ای برخی متولیان امر با این ماجرا می‌تواند نتایج بسیار متفاوتی را به همراه داشته باشد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

میزان فروش خودروسازان فرانسوی در آوریل 2020 تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و افت شدید تقاضای 88.8 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری دانا

کلیف دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو برای سال 99 هنوز مشخص نیست، حال آنکه این موضوع سبب بلاتکلیفی خودروسازان و سرگردانی مشتریان شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هرج و مرج قیمت‌ها در بازار خودرو / کاهش نرخ سود بانکی و افزایش جذابیت بورس چه تاثیری بر بازار اجاره دارد؟؛ از دیگر عناوین روزنامه‌های امروز بود.

وب‌گاه تابناک

قیمت گذاری دستوری دولت در هر بخشی همواره به چالش های بیشتری منتهی شده که تبعات منفی آن به دیگر بخشها نیز شیوع یافته و به حضور دلالان در بازار منتهی شده است.

خبرگزاری دانا

ستاد تنظیم بازار برای تعیین قیمت خودرو در شرایطی در انتظار نظر مشورتی کمیته خودرو، شورای رقابت و در نهایت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است که پیش از این هریک از این نهادها، مرجعی برای قیمت‌گذاری خودرو شناخته می‌شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: ستاد تنظیم بازار برای تعیین قیمت خودرو در شرایطی در انتظار نظر مشورتی کمیته خودرو، شورای رقابت و در نهایت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است که پیش از این هریک از این نهادها، مرجعی برای قیمت‌گذاری خودرو شناخته می‌شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ثبت سفارش واردات محصولات رایانه‌ای متوقف شد / انتقاد عباس آخوندی ازعملکرد دولت در مواجهه با کرونا؛ از دیگر عناوین روزنامه‌های امروز است.

وب‌گاه تابناک

قیمت گذاری خودرو در حالی این روزها دستخوش اخباری مبنی بر اعمال دستورالعمل های متفاوت از سوی نهادهای مختلف است که حالا بحث بررسی این موضوع در جلسه امروز کمیته خودرو مطرح شده است. جلسه ای که قطعه سازان به عنوان یک پای اصلی تعیین قیمت خودرو در آن حضور ندارند.

وب‌گاه الف

در حالی قرار بود این هفته در جلسه ستاد تنظیم بازار، دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو بررسی و تدوین شود که خبر می‌رسد تعیین قیمت به کمیته خودرو واگذار شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: در حالی قرار بود این هفته در جلسه ستاد تنظیم بازار، دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو بررسی و تدوین شود که خبر می‌رسد تعیین قیمت به کمیته خودرو واگذار شده است.