یک‌شنبه 17 تیر 1403

انجمن خودروسازان

انجمن خودروسازان

خبرگزاری ایسنا

تولید خودرو در مکزیک و برزیل به عنوان تولیدکنندگان برتر آمریکای لاتین، در ماه گذشته میلادی تحت تاثیر شرایط گسترده ویروس کرونا 99 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:، ناتوانی ستاد تنظیم بازار در کشف و ابلاغ قیمت کارخانه‌ای خودروهای پر‌تیراژ داخلی و خودداری خودروسازان از عرضه به نرخ مصوب سال گذشته، زمینه کاهش عرضه و افزایش قیمت‌ها را در بازار خودرو فراهم کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

افزایش قیمت خودرو همچنان مورد انتقاد روزنامه‌ها قرار دارد، بلاتکلیفی دولت در تعیین قیمت‌های جدید، عامل اصلی به هم‌ریختن بازار محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: در حالی که بازار خودرو چشم انتظار تعیین قیمت ها است که دعوای بین شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار برای اینکه کدام نهاد تعیین کننده قیمت باشد بالا گرفته است.

خبرگزاری میزان

در حالی که بازار خودرو چشم انتظار تعیین قیمت ها است که دعوای بین شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار برای اینکه کدام نهاد تعیین کننده قیمت باشد بالا گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - انجمن خودروسازان و فروشندگان خودرو انگلیس روز سه‌شنبه با انتشار آماری اعلام کرد که فروش خودرو در ماه آوریل (فروردین / اردیبهشت) تقریبا به صفر رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا تغییر واحد پول ملی می‌تواند مشکلات اقتصاد کشور را حل کند؟/ ریزش بورس؛ کی و چگونه؟؛ از دیگر عناوین روزنامه‌های امروز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک ماه و نیم از سال جدید می‌گذرد و با وجود آنکه مشتریان و خودروسازان در انتظار اعلام قیمت جدید خودروهای داخلی هستند، دولت در اعلام قیمت‌ها دست دست می‌کند.

خبرگزاری مهر

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، انحصار زدایی را تنها راه نجات صنعت خودرو در کشور دانست.

وب‌گاه تابناک

حسن کریمی سنجری معتقد است افزایش 30 درصدی قیمت خودرو به اندازه اینکه اجازه داده نشد که از اسفندماه 97 قیمت خودرو‌ها افزایش یابد، اشتباه است. به عبارت بهتر هم جهش یکباره قیمت و هم فریز کردن قیمت هر دو اشتباه بوده و هست.

خبرگزاری دانا

یک کارشناس حوزه خودرو با بیان اینکه مقصر است ناسامانی بازار خودرو دولت و وزارت صنعت است که بازار را رها کردند؛ گفت: قیمت خودرو باید منطقی شود ولی لازم آن این است که خودروسازان لیست قیمت تمام شده خود را ارائه دهند تا بررسی شود و بر سر مردم منت نگذارند.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان این که انحصار زدایی تنها راه نجات صنعت خودرو در کشور است گفت: متاسفانه با حضور برخی افراد در صنعت خودرو بعید به نظر می رسد این صنعت به شکل بایسته و شایسته در مملکت شکل بگیرد.

خبرگزاری ایسنا

میزان فروش خودرو در بازار ژاپن در آوریل 2020 به پایین‌ترین سطح خود در 9 سال گذشته رسید و یک کاهش 29 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت رساند.

خبرگزاری ایسنا

میزان فروش خودرو در اتحادیه اروپا در ماه مارس 2020 در یک رکورد بی‌سابقه بالغ بر 50 درصد کاهش یافت.

خبرگزاری میزان

در حالی که بازار خودرو روزهای آشفته‌ای را پشت سر می گذارد همه نگاه ها به ستاد تنظیم بازار معطوف شده تا تکلیف قیمت‌ها را مشخص کند.