چهارشنبه 4 مهر 1403

انقلاب در الاتحاد: ده بازیکن رفتنی شدند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انقلاب در الاتحاد: ده بازیکن رفتنی شدند!

باشگاه الاتحاد برای کاهش لیست بازیکنان خود از 35 به 25 راه‌حل جالبی را انتخاب کرده است.

به گزارش ورزش سه و به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، باشگاه الاتحاد عربستان به دنبال یافتن راه‌حلی است تا بتواند بازیکنانی که ممکن است آینده خوبی داشته باشند، حفظ کند و لیست خود را هم از بازیکنانی که قراردادهای طولانی دارند و امکان قطع همکاری با آنها وجود ندارد، خالی کند.

این روزنامه اشاره کرد که از ماه مارس گذشته، اولین جلسات برای ایجاد پایه‌های همکاری بین الاتحاد و باشگاه جده که در لیگ دسته اول عربستان حضور دارد، انجام شد و سپس جلسه دیگری بین دومینگو اولیویرا (مدیرعامل الاتحاد) و فیصل السیفی (رئیس باشگاه جده) برگزار شد و دو طرف در مورد کلیات این پروژه ورزشی به توافق رسیدند.

با اعلام روزنامه الشرق الاوسط، این پروژه بر روی انتقال تعدادی بازیکن از الاتحاد به جده متمرکز است؛ بازیکنانی که تعدادی از آنها برای به دست آوردن فرصت بیشتر برای بازی و تعدادی دیگر به منظور خالی شدن لیست، الاتحاد را ترک خواهند کرد.

این روزنامه اعلام کرده که این پروژه ممکن است شامل تعدادی بازیکن خارجی متولد 2003 یا بالاتر باشد که الاتحاد قصد دارد با آنها قرارداد ببندد و سپس برای مدتی آنها را به تیم جده بازی قرض بدهد و آنها را به طور مداوم زیرنظر بگیرد.

نکته جالب اینکه یکی از شروط اصلی در بحث همکاری دو طرف این است که الاتحاد حق داشته باشد در بازه‌های نقل و انتقالات بازیکنان خود را به تیمش برگرداند.