شنبه 14 مهر 1403

اهتمام ویژه شرکت ملی نفت برای محرومیت زدایی / آغاز پویش اهدای بسته های آموزشی به دانش آموزان نیازمند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اهتمام ویژه شرکت ملی نفت برای محرومیت زدایی / آغاز پویش اهدای بسته های آموزشی به دانش آموزان نیازمند

علی رضایی از اهتمام ویژه شرکت ملی نفت برای رفع محرومیت در مناطق مختلف کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، علی رضایی عصر امروز در آیین اهدای بیش از 4 هزار بسته های آموزشی به دانش آموزان نیازمند مناطق نفت و گاز خیز کشور ضمن قدردانی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: ایجاد یک سازمانی برای رسیدگی به محرومان و نیازمندان از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و قدردان زحمات این مجموعه هستیم که خالصانه و جهادگونه در این عرصه برای رفع محرومیت فعالیت می کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشور افزود: یکی از مسائلی که در دولت خدمتگذار و مردمی مورد تاکید است توجه ویژه به مناطق محرومی است که در حوزه مناطق نفت و گاز خیز هستند، در این دولت توجه ویژه ای به این حوزه و جامعه پیرامونی شده است و اقداماتی خوبی در این زمینه انجام شده است که نمونه آن را امروز دیدیم.

این مسئول تصریح کرد: اهدای این بسته های آموزشی پویشی است که براساس توافق صورت گرفته بین معاونت روستایی ریاست جمهوری، شرکت ملی نفت و کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شده است که بسیار ارزشمند است.

مهندس رضایی عنوان کرد: این پویش در کشور آغاز شده است و امیدواریم این اقدام فتح بابی شود و در این راستا با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در رفع محرومیت زدایی مجموعه شرکت ملی نفت تا آنجا که بتواند و امکان پذیر باشد پای کار است و اعلام آمادگی می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهتمام ویژه ای که در زمینه رفع محرومیت در مناطق مختلف کشور در دولت وجود دارد، شرکت ملی نفت و وزارت نفت عزم خود را جزم کرده تا در چارچوب مسائل اجتماعی گام بردارد و بتواند بخشی از نیازهایی که در این حوزه وجود دارد را مرتفع نماید.

در راستای پویش اهدای بسته های آموزشی به دانش آموزان نیازمند مناطق نفت و گاز خیز کشور4407 بسته از طرف شرکت ملی نفت توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب جهت توزیع به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تحویل داده شد. این بسته های آموزشی در 9 استان نفت و گازخیز کشور شامل استان های خراسان رضوی، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان، بوشهر، فارس، لرستان، ایلام و خوزستان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام /