یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمداسماعیل توکلی با اشاره به اقدامات اورژانس هوایی برای رسیدگی سریع به مصدومان حادثه تروریستی چابهار و راسک اظهار کرد: پیرو دستور وزیر بهداشت مبنی بر رسیدگی ویژه به مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک و لزوم پشتیبانی اورژانس هوایی، به دستور ریاست سازمان اورژانس کشور هواپیمای بال ثابت اورژانس استان تهران با همکاری هوانیروز برای انتقال 4 نفر از...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اعلام خبر آمادگی اورژانس هوایی برای انتقال مجروحین حادثه تروریستی چابهار و راسک، از انتقال 4 متخصص جراحی و بیهوشی به ایرانشهر توسط اورژانس هوایی استان تهران برای ارائه خدمت به مصدومان این حادثه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای دومین بار مقبره استاد علینقی وزیری (پدر موسیقی نوین ایران) در بهشت زهرا تهران به فاصله تنها 3 ماه تخریب و سرقت شد. این خبری بود که بهنام موحدان داد. در ادامه مدیر عامل بهشت زهرا به رکنا گفت: بخشی از خسارت وارده به مقبره را جبران می کنیم. برق کشی و نصب دوربین مداربسته در دستور کار است. به گزارش عرشه آنلاین؛ بهنام موحدان گفت: برای دومین بار مقبره استاد علینقی وزیری در بهشت زهرا تهران...

وب‌گاه فرارو

تیم جنایی در نخستین گام با جسد مرد حدوداً 25 ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه قفسه سینه هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول در جریان یک نزاع 3 نفره در محله ابراهیم‌آباد قربانی جنایت شده و پسردایی خود و قاتل به نام "مالک" پس از اینکه در جریان این درگیری مرگبار زخمی شدند از سوی امدادگران اورژانس به این بیمارستان انتقال پیدا کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انفجار در یک خانه 2 طبقه در شیراز یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهارشنبه پانزدهم فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای یافت‌آباد مرگ مشکوک یک مرد جوان و جراحات شدید 2 مرد دیگر را از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش کردند. چهارشنبه پانزدهم فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای یافت‌آباد مرگ مشکوک یک مرد جوان و جراحات شدید 2 مرد دیگر را از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش کردند. به گزارش عرشه آنلاین؛ با...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در پی وقوع حادثه تروریستی در چابهار و راسک در تماس‌های تلفنی با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر دستور داد تا ضمن پشتیبانی اورژانس هوایی و زمینی، رسیدگی ویژه و فوری به مجروحان این حادثه تروریستی را دنبال کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت در پی وقوع حادثه تروریستی در چابهار و راسک از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر خواست تا ضمن پشتیبانی اورژانس هوایی و زمینی، رسیدگی کامل به مجروحان این حادثه را دنبال کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی وقوع حادثه تروریستی در چابهار و راسک از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر خواست تا ضمن پشتیبانی اورژانس هوایی و زمینی، رسیدگی کامل به مجروحان این حادثه تروریستی را دنبال کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک مرد جوان در جنوب تهران به قتل رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مردی جوانی به دنبال یک نزاع 3 نفره با چندین ضربه چاقو در باغی حوالی تهران به قتل رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد بین 2 دستگاه سواری خبر داد و گفت: در این تصادف چهار تن مصدوم و 2 تن راهی بیمارستان شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فردی که دکتر داروساز را در داروخانه ای در شیراز زخمی کرده بود دستگیر شد. فردی که دکتر داروساز را در داروخانه ای در شیراز زخمی کرده بود دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، فردی که با سلاح سرد به سر شیفت یکی از داروخانه‌های شیراز حمله و وی را زخمی کرده بود دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم

مرد جوان در نزاع خونین جنوب تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد بین 2 دستگاه سواری خبر داد و گفت: در این تصادف چهار تن مصدوم و 2 تن راهی بیمارستان شدند.

وب‌گاه فرارو

جعفر میعادفر گفت: در طول این ایام که از 24 اسفندماه آغاز شده و تا 14 فروردین ماه ادامه داشت، بیش از 814 هزار نفر از مسافران در پایانه‌های مرزی کشور غربالگری شدند و به 3 هزار و 199 نفر از مسافران، واکسن سرخک و فلج اطفال تزریق شد. همچنین تزریق 5 هزار و 644 دوز واکسن هاری در طرح سلامت نوروزی 1403 انجام شد.