یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری دانشجو

معاون درمان وزارت بهداشت، به تشریح وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک در جنوب پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید کریمی، با حضور در بیمارستان امام علی (ع) چابهار از مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار عیادت کرده و از نزدیک در جریان روند درمان مجروحان قرار گرفت. معاون درمان وزارت بهداشت گفت: کادر سلامت در این حادثه با آمادگی کامل هم در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی و انتقال مجروحان به بیمارستان و هم در بخش درمان نسبت به مداوای مصدومان با اقدام به موقع،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون درمان وزارت بهداشت در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی چابهار گفت: در حال حاضر 13 نفر از مجروحان حال عمومی مساعدی دارند‌. معاون درمان وزارت بهداشت در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی چابهار گفت: در حال حاضر 13 نفر از مجروحان حال عمومی مساعدی دارند‌. به گزارش عرشه آنلاین، سعید کریمی به همراه دکتر ضاربان، سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار، دکتر سرور، معاون سازمان اورژانس...

وب‌گاه عصر ایران

معاون درمان وزارت بهداشت به همراه دکتر ضاربان؛ سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار، دکتر سرور؛ معاون سازمان اورژانس کشور با حضور در بیمارستان امام علی (ع) چابهار از مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار عیادت کرده و از نزدیک در جریان روند درمان مجروحان قرار گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی چابهار گفت: در حال حاضر 13 نفر از مجروحان حال عمومی مساعدی دارند‌.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس به دنبال قاتلی است که یک شرور معروف را با شلیک گلوله به قتل رساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مسمومیت دو خواهر با منوکسید کربن در شاهرود خبر داد و گفت: یک نفر در این حادثه جان باخت. معاون مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مسمومیت دو خواهر با منوکسید کربن در شاهرود خبر داد و گفت: یک نفر در این حادثه جان باخت. به گزارش عرشه آنلاین، محسن مزجی ظهر آدینه ضمن بیان اینکه شب گذشته مسمومیت با گاز منوکسید کربن به اورژانس شاهرود اطلاع...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان از انفجار یک واحد منزل مسکونی در بروجرد خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از جراحت کارشناس اورژانس و خسارت به ساختمان و آمبولانس در حمله افراد ناشناس به ساختمان اورژانس لالی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز، گفت: ساعت 5:35 امروز (17 فروردین‌ماه) افراد ناشناس با مراجعه حضوری به پایگاه اورژانس 115 شهرستان لالی اقدام به ورود غیرقانونی و همچنین ضرب و شتم و جراحت کارشناسان فوریت‌های پزشکی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از جراحت کارشناس اورژانس و خسارت به ساختمان و آمبولانس در حمله افراد ناشناس به ساختمان اورژانس لالی خبر داد. سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از جراحت کارشناس اورژانس و خسارت به ساختمان و آمبولانس در حمله افراد ناشناس به ساختمان اورژانس لالی خبر داد. عارف شرهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 5:35 امروز (17...

وب‌گاه فرارو

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز، گفت: ساعت 5:35 امروز (17 فروردین‌ماه) افراد ناشناسی با مراجعه حضوری به پایگاه اورژانس 115 شهرستان لالی اقدام به ورود غیرقانونی و همچنین ضرب و شتم و جراحت کارشناسان فوریت‌های پزشکی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاهرود - معاون مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مسمومیت دو خواهر با منوکسید کربن در شاهرود خبر داد و گفت: یک نفر در این حادثه جان باخت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در سفر به استان سیستان و بلوچستان از تعدادی از مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر عیادت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به منظور بررسی روند درمان مجروحان حادثه تروریستی جنوب سیستان و بلوچستان به چابهار سفر کرده با حضور در بیمارستان این شهرستان از مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک عیادت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به منظور بررسی روند درمان مجروحان حادثه تروریستی جنوب سیستان و بلوچستان به چابهار سفر کرده با حضور در بیمارستان این شهرستان از مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک عیادت کرد.