سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

شب گذشته واژگونی اتوبوس مسافربری در محور رزن به آوج باعث مصدومیت 21 نفر از مسافران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اورژانس استان همدان اعلام کرد که واژگونی اتوبوس مسافربری در محور رزن به آوج باعث مصدومیت 21 نفر از مسافران شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان اورژانس کشور، از آمادگی تیم‌های عملیاتی اورژانس برای مراسم راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد عفونی کودکان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه ویروس جدیدی وارد کشور نشده بلکه همان ویروس‌های قدیمی فعال شده اند، تاکید کرد:‌مردم به ویژه کودکان رعایت بهداشت فردی را به دقت داشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس جهرم: این سومین قربانی به علت مسمومیت با مونوکسید کربن در 2 ماه گذشته در جهرم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاد عفونی کودکان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه ویروس‌های قدیمی فعال شده اند، تاکید کرد:‌مردم به ویژه کودکان رعایت بهداشت فردی را به دقت داشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

این روزها در برخی مراکز درمانی شاهد مراجعه زیاد بیماران مختلف به ویژه کودکان با علائم مشکلات تنفسی و... هستیم. وضعیت بیماران در مراکز اورژانس بیمارستانها و مطب‌ها نیز حکایت از شیوع بیماری ویروسی می‌کند و بین بسیاری این موضوع که ویروس جدیدی به کشور ورود پیدا کرده رد و بدل می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از تمهیدات و آماده باش اورژانس در مراسم 22 بهمن خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه 22، بر شناسایی، ارزیابی و آمادگی برای مواجهه با بحران‌های احتمالی تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

اسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در خصوص تمهیدات اورژانس استان تهران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: برای راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امسال مانند هرسال تمهیداتی را در نظر گرفته‌ایم که شامل 90 دستگاه آمبولانس، 50 دستگاه موتورلانس، 2 فروند بالگرد، 3 دستگاه خودروی disaster box، یک دستگاه کامیون پشتیبان عملیات است. توکلی افزود: همچنین5...

وب‌گاه عصر ایران

به گفته رئیس سازمان اورژانس استان تهران در هفته گذشته 72814 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد (1 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) که از این تعداد متأسفانه 3082 مزاحم (23 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته) با این مرکز بوده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران تمهیدات این سازمان برای مراسم راهپیمایی 22 بهمن 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس اورژانس کرمان اعلام کرد که مجموع مجروحان انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان 284 نفر بوده است که در حال حاضر 4 نفر بستری هستند.

وب‌گاه ورزش سه

عدم تطابق ورزشگاه در میان بازی تراکتور - چوکا از یک شانزدهم نهایی جام حذفی باعث جنجالی فراوان در فوتبال ایران شده است.