سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که 400 نیروی زن به اورژانس کشور اضافه خواهد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

لحظه نجات یک نوزاد توسط راهنمایی های اوپراتور اورژانس و تلاش های پدر نوزاد را ببینید.

خبرگزاری دانشجو

چهارمین روز اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاداکبر با حضور بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه آقای شیراوژن، معاون فرهنگی و آقای باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد. عین اللهی در ابتدا به بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌ی پزشکی پرداختند و در ادامه بخشی از مشکلات حال حاضر حوزه‌ی بهداشت و درمان را مسئله‌ی تحریم‌ها دانستند و راه‌حل را حضور دانشجویان و...

وب‌گاه گسترش

طحان نظیف گفت: نکته دیگر این بود که در جای جای متن لایحه بودجه به برنامه هفتم توسعه ارجاع داده شده بود، از آنجا که برنامه هفتم هنوز به تصویب نرسیده و نهایی نشده است برای ما مبهم بود که نسبت به متن غیرنهایی ارجاع داده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اینکه باید «میان منابع و مصارف تراز وجود داشته باشد» توضیح داد: «با توجه به تغییراتی که در مجلس نسبت به لایحه دولت صورت گرفته است، مواردی وجود دارد که نسبت به اصل آنها موضعی نداریم و به شرط تامین منابع، ایرادی نداریم.»

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با بیان این‌که از لحظه دریافت تماس از سوی مردم تا رسیدن موتورلانس بر بالین بیمار، 10 دقیقه زمان می‌برد، گفت: الان 260 دستگاه موتورلانس در تهران فعال است و نیاز به حداقل 240 دستگاه دیگر نیز وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری جدید و دیده نشده از انفجار اول حادثه تروریستی کرمان که به تازگی منتشر شده است، ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اورژانس استان همدان اعلام کرد: واژگونی اتوبوس مسافربری در محور رزن به آوج باعث مصدومیت 21 نفر از مسافران شد. رئیس مرکز اورژانس استان همدان اعلام کرد: واژگونی اتوبوس مسافربری در محور رزن به آوج باعث مصدومیت 21 نفر از مسافران شد. دکتر محمدرضا شکوهی در این باره بیان کرد: ساعت 23:30 دیشب - شنبه 21 بهمن - به دنبال واژگونی اتوبوس در محور رزن به آوج روبروی سراوک 22 نفر از مسافران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که 400 نیروی زن به اورژانس کشور افزوده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که 400 نیروی زن به اورژانس کشور افزوده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی درباره حادثه برخورد چند دستگاه خودروی سواری در محور مرند - خوی جزئیاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: 24 هزار و 241 نفر از هموطنان از خدمات پزشکی و سلامت شامل تست قند خون و فشار خون بهره مند شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دو تبهکار در جریان درگیری مسلحانه با گروه تبهکاری دیگری کودک 2ساله‌ای را به قتل رساندند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران گفت: ظهر امروز خط لوله انتقال گاز تبریز - بازرگان در منطقه غرب تبریز دچار ترکیدگی شد که شیرهای اتوماتیک به موقع عمل کرده و گاز قطع و مانع از آتش‌سوزی و خسارت شد. مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران گفت: ظهر امروز خط لوله انتقال گاز تبریز - بازرگان در منطقه غرب تبریز دچار ترکیدگی شد که شیرهای اتوماتیک به موقع عمل کرده و گاز قطع و مانع از آتش‌سوزی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست همچنان به جنایت‌های خود علیه بیمارستان «امل» خان‌یونس وابسته به این سازمان ادامه می‌دهند. هلال احمر فلسطین تاکید کرد: ممانعت اشغالگران از ورود اکسیژن به بیمارستان امل از نزدیک به یک هفته پیش، شهادت 3 بیمار را در پی داشته است. این سازمان فلسطینی با تکذیب ادعا‌های رژیم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اورژانس استان همدان اعلام کرد که واژگونی اتوبوس مسافربری در محور رزن به آوج باعث مصدومیت 21 نفر از مسافران شد.