سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع خبری از ریزش وحشتناک یک معدن طلا در شرق ترکیه خبر داده‌اند که احتمال می‌رود بر اثر این حادثه، کارگران زیادی زیر آوار گرفتار شده باشند منابع خبری از ریزش وحشتناک یک معدن طلا در شرق ترکیه خبر داده‌اند که احتمال می‌رود بر اثر این حادثه، کارگران زیادی زیر آوار گرفتار شده باشند این حادثه عصر امروز (سه‌شنبه) در معدن طلای «آناگلد» در استان شرقی «اَرزَنجانِ» ترکیه رخ داد. بنابر گزارش‌های...

وب‌گاه عصر ایران

گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که این فیلم ریزش زمین به دلیل گسترش معدن را نشان می‌دهد، اما مقامات محلی این ادعا را رد کرده و در عوض این حادثه را به رانش زمین نسبت دادند. هنوز مشخص نیست که چه تعداد در معدن طلای آناگلد در منطقه ایلیچ ارزینجان در شمال ترکیه گیر افتاده اند و تاکنون تلفات قطعی نشده است، اما تیم‌های اورژانس به محل اعزام شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اسماعیل توکلی در رابطه با آمار مسمومیت با گاز CO (کربن مونوکسید) در ماه گذشته اظهار کرد: از 24 دی تا 24 بهمن ماه سال جاری با وجود توصیه‌هایی که اورژانس استان تهران انجام داده بود متأسفانه 476 مورد مسمومیت با گاز CO در مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران ثبت شده است. وی افزود: از این تعداد 70 مورد در محل درمان شدند و 106 مورد نیز به مراکز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: متاسفانه 476 مورد مسمومیت با گاز CO در مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران ثبت شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: متاسفانه 476 مورد مسمومیت با گاز CO در مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران ثبت شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور حوادث و بلایا سازمان اورژانس کشور با اشاره به اهمیت ایمنی مراکز بهداشتی و درمانی در برابر آتش‌سوزی، از ابلاغ «دستورالعمل آمادگی و پاسخ واحدهای ارائه دهنده خدمات سلامت در برابر حریق» خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از لحظه انفجار تروریستی دوم در کرمان منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، فیلمی از لحظه انفجار تروریستی دوم در کرمان منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور حوادث و بلایا سازمان اورژانس کشور با اشاره به اهمیت ایمنی مراکز بهداشتی و درمانی در برابر آتش سوزی، از ابلاغ «دستورالعمل آمادگی و پاسخ واحدهای ارائه دهنده خدمات سلامت در برابر حریق (کد 125)» خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از حمایت تسهیلاتی از بیش از 600 بیمار سرطانی و خاص در استان طی سال جاری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: در بحث سفر زیرساخت‌های متعددی را نیاز داریم که بخشی از آن مربوط به حمل‌و‌نقل و بخشی در حوزه اقامت است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در جمع دانشجویان حاضر در اردوی جهاد اکبر گفت: دانشگاه‌های ما قوی‌ترین دانشگاه‌های منطقه هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خوشنودی گفت: دکتر سلام سعی دارد در همه زمینه‌های پزشکی، باور‌های غلط پزشکی و سایر مسائل را اطلاع‌رسانی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ جزییاتی از دلایل اصلی تصادفات موتور سواران در شهر تهران را شرح داد.