سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس اورژانس مرکزی از مرگ تلخ کودک 4 ساله در اثر بی احتیاطی راننده تراکتور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین خودروی ایرانی حدود 30 سال پیش توسط نیروی هوایی ارتش و به طراحی شهید منصور ستاری ساخته و رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 22 اظهار کرد: به نسبت رشد ساخت و ساز‌ها و بارگذاری جمعیتی که در منطقه 22 طی سال‌های گذشته صورت گرفته، زیرساخت‌های مورد نیاز تامین نشده و عزم مدیریت شهری بر تامین سرانه‌ها و ارتقای وضعیت موجود در این منطقه شکل گرفته است.

وب‌گاه فرارو

ساعت یک بامداد امروز یک مورد گزارش گازگرفتگی با بخاری گازی در یک منزل مسکونی واقع در اتوبان پاسداران، کوی شهید اکبری تبریز به دیسپچ مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.

وب‌گاه گسترش

به نقل از مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت، اعتبار بیمه سلامت برای پنج سال اول از سال 1400 تا پایان فروردین 1403 می‌باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

11 نفر در اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در یکی از تالارهای عروسی در اردبیل راهی بیمارستان شدند.

وب‌گاه عصر ایران

در این حادثه گازگرفتگی یک زن 40 ساله و یک پسر 16 ساله دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شدند و فوت آن‌ها توسط کارشناسان اورژانس تایید شد.

وب‌گاه فرارو

«در این حادثه هفت نفر به‌دلیل شدت جراحت‌ها فوت کردند و سه نفر مصدوم شدند. مصدومان پس از گرفتن خدمات پیش بیمارستانی توسط سه دستگاه آمبولانس برای انجام اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان محمد رسول الله (ص) نیکشهر انتقال داده شدند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: امروز (20 بهمن ماه) ساعت 2:04 بامداد برخورد یک دستگاه پژو پارس با ال‌نود به اورژانس اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصادف در محور نیکشهر به چابهار 7 کشته و 3 مصدوم بر جای گذاشت. (عکس آرشیوی است.)

وب‌گاه عرشه آنلاین

مار، عنکبوت و حشرات، اوه، خدای من! بسیاری از چیزها در طبیعت، به عنوان راهی برای محافظت از خود یا شکار کردن - آن مایع زشت و شیطانی که ما آن را زهر می نامیم را پیدا کرده اند. چه در دهانشان باشد، چه در مقعدشان، چه در پنجه هایشان، بسیاری از موجودات از بی مهرگان گرفته تا موجوداتی که ممکن است پستاندار باشند یا نباشند، توانایی تزریق زهر را به ما پیدا کرده اند که می تواند عواقب هولناکی در پی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان جزئیات حادثه برخورد یک دستگاه کامیون و تریلی در محور نائین به اردکان را بیان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تنها بالگرد اورژانس هوایی115 مازندران که جهت تعمیر و بازسازی از چرخه خدمت خارج شده بود وارد مدار خدمات‌رسانی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تنها بالگرد اورژانس هوایی115 مازندران که جهت تعمیر و بازسازی از چرخه خدمت خارج شده بود وارد مدار خدمات‌رسانی شد.

وب‌گاه الف

دبیرخانه شورای ملی سالمندی، نداشتن اجازه خروج از منزل یا ملاقات با کسی، دست بردن در حساب‌های بانکی، امضا کردن به جای فرد سالمند، گم شدن متعلقات فردی، پاسخ‌های نامناسب یا پاسخ ندادن به سالمند، تنها گذاشتن و ترک سالمند نحیف و بیمار و ناتوانی در بیان عقاید و آرا را از مصادیق سالمندآزاری دانست.