سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس اورژانس کرمان گفت: مجموع مجروحان انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان 284 نفر بوده است که در حال حاضر 4 نفر بستری هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اورژانس کرمان درباره آخرین وضعیت مجروحان حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: در حال حاضر چهار نفر از مجروحان در بیمارستان بستری‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس 115 شهرستان دشتستان از تصادف زنجیره‌ای در دشتستان و مصدوم شدن 5 نفر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بامداد امروز حادثه سقوط یک دستگاه جرثقیل به آدرس زعفرانیه خیابان نیاززاده اعلام و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند که در این حادثه یک نفر با تابعیت افغانستان فوت می کند. ساعت 1:32 دقیقه بامداد امروز حادثه سقوط یک دستگاه جرثقیل به آدرس زعفرانیه خیابان نیاززاده اعلام و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند. محل حادثه یک گودبرداری به عمق بیش از 30 متر بود که دو دستگاه...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی از فوت 2 نفر در اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در تبریز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصادف در محور سنقر به همدان 2 کشته و یک مصدوم داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: تصادف پژو پارس با کامیون در محور سنقر به همدان 2 فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

بنا به گزارش اورژانس و اطلاع مرکز کنترل عملیات استان (EOC) مبنی بر تصادف یک دستگاه کامیون و تریلی در ساعت 17:28 امروز در 25 کیلومتری محور نایین به اردکان روبه‌روی سرو پایین که یک فوتی و یک مصدوم در پی داشت، نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد رضا خباز در اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت محمد رضا خباز در اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت منابع محلی در شهرستان کاشمر در گفت وگو با ایرنا: مرحوم خباز د منزل دچار عارضه قلبی شده و ساعت 18:15 دقیقه اورژانس به منزل اعزام می شود که متاسفانه وی پیش از انتقال به بیمارستان شهید مدرس کاشمر در سن 69 سالگی فوت شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتشار گاز در تالار عروسی در اردبیل 11 نفر را مسموم و راهی بیمارستان کرد.

وب‌گاه الف

وزیر بهداشت گفت: به زودی خدمات رایگان درمان سرطان را در سیستان‌وبلوچستان انجام خواهیم داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سارق مامورنما هنگام سرقت کابل برق توسط پلیس دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوادث رکنا: رئیس مرکز اورژانس 115 آمل گفت: بالگرد هوایی اورژانس 115 در نخستین عملیات چهار مصدوم تصادف منطقه آب اسک محور هراز را منتقل کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اورژانس مرکزی از مرگ تلخ دختر 4 ساله و مصدوم شدن پسر 3 ساله در اثر سانحه در یکی از روستاهای شهرستان اراک خبر داد.