سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرخانه شورای ملی سالمندی مصادیق سالمندآزاری را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک نفر در پی سقوط جرثقیل در زعفرانیه، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سقوط یک دستگاه جرثقیل به داخل محل گودبرداری در محله زعفرانیه، باعث مرگ وحشتناک یک فرد در این حادثه شد. سقوط یک دستگاه جرثقیل به داخل محل گودبرداری در محله زعفرانیه، باعث مرگ وحشتناک یک فرد در این حادثه شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 1:32 بامداد امروز یک مورد سقوط دستگاه جرثقیل به داخل محل گودبرداری در محله زعفرانیه، خیابان نیاززاده به سامانه...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل هلال‌احمر البرز گفت: برخورد رخ به رخ 2 دستگاه خودرو پژو 405 در جاده اشتهارد 6 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

بامداد امروز حادثه سقوط یک دستگاه جرثقیل به آدرس زعفرانیه خیابان نیاززاده اعلام و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند که در این حادثه یک نفر با تابعیت افغانستان فوت می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از جزئیات حادثه سقوط جرثقیل به داخل محل گودبرداری در محله زعفرانیه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های رادیویی در قالب ویژه برنامه‌های متنوع، حضور پرشور و حماسی مردم را در راهپیمایی 22 بهمن ماه انعکاس می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اورژانس کاشان از تصادف زنجیره‌ای 2 خودرو و مصدوم شدن 11 نفر در این حادثه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه طی گزارشی جدیدترین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های رژیم صهیونیستی به این باریکه را از آغاز این حمله‌ها در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون اعلام کرد. بر اساس این گزارش شمار شهیدان حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به 27 هزار و 840 نفر و شمار زخمی‌های...

وب‌گاه فرارو

برخی از جانوران نیش‌های دردناکی دارند و با ذیک بار نیش زدن به انسان می‌توانند او را به کام مرگ بفرستند.

وب‌گاه فرارو

در راستای تحول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در دولت، تکلیف 67 هزار میلیارد تومان اموال منقول در انبار‌های دولت مشخص شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در راستای تحول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در دولت، تکلیف 67 هزار میلیارد تومان اموال منقول در انبار‌های دولت مشخص شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد: 93 پرواز فوق العاده در تاریخ 18 تا 23 بهمن 1402 در مسیرهای پروازی منتهی به مشهد مقدس ایجاد شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیمار و پزشک باید بدانند که به کدام داروها حساسیت دارند تا هر زمانی که مراجعه کردند، پزشک بداند کدام داروها را برای بیمار تجویز نکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک بالگرد نظامی آمریکایی که با پنج سرنشین از شهر لاس وگاس در ایالت نوادا به سمت ایستگاه هوایی میرامار در ایالت کارولینای جنوبی پرواز می‌کرد، در نزدیکی شهر سن‌دیگو سقوط کرده است.