سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه گسترش

بر اساس افزایش آلودگی هوای تهران، فروش طرح ترافیک در روز دوشنبه 2 بهمن ممنوع است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آن‌قدر جوابش عصبانی‌ام کرد که در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و با چاقو چند ضربه به او زدم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: خانواده‌ها به ویژه کودکان مقطع ابتدایی و پیش دبستانی طی چند هفته اخیر دچار علائمی مانند سرفه، تنگی نفس، گلودرد و تب شدند که از زیرسویه‌های اومیکرون و یا آنفولانزا و در برخی موارد عفونت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خانواده‌ها به ویژه کودکان مقطع ابتدایی و پیش دبستانی طی چند هفته اخیر دچار علائمی مانند سرفه، تنگی نفس، گلودرد و تب شدند که از زیرسویه‌های اومیکرون و یا آنفولانزا و در برخی موارد عفونت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه کارگروه اضطرار آلودگی هوا بر اساس گزارش‌های واصله از اداره کل هواشناسی و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهت اتخاذ تمهیدات مناسب برای کنترل و کاهش میزان آلایندگی در روز‌های آینده تشکیل می‌شود، اظهار داشت: مجوز روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری در روز دوشنبه دوم بهمن ماه صادر نمی‌شود...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره تمهیدات در نظر گرفته شده برای مقابله با آلودگی هوا در روز دوشنبه دوم بهمن ماه، گفت که مجوز روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک توسط شهرداری فردا عرضه نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه طلوع نیوز امروز یکشنبه به نقل از ذبیح‌الله امیری، رئیس اطلاع‌رسانی و فرهنگ بدخشان ولایت بدخشان خبر داد که یک فروند هواپیمای مسافربری هند در کوه توپخانه این ولایت، سقوط کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: معاون استاندار تهران گفت: مجوز روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری در روز دوشنبه دوم بهمن ماه صادر نمی‌شود و طرح‌زوج و فرد خودروها در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا نیز در روز دوشنبه اجرا می‌گردد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از فوت سه نفر و مصدومیت یک نفر طی حادثه تصادف سواری پژو با کامیون در محور صالحات به لردگان خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: مجوز روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری برای فردا صادر نمی‌شود

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: درگیری دو برادر با پسری موتورسوار به بهانه چشم در چشم شدن منجر به قتل پسر موتورسوار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

درگیری دو برادر با پسری موتورسوار به بهانه چشم در چشم شدن منجر به قتل پسر موتورسوار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره تمهیدات در نظر گرفته شده برای مقابله با آلودگی هوا در روز دوشنبه دوم بهمن ماه، گفت: مجوز روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک توسط شهرداری فردا عرضه نمی‌شود. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره تمهیدات در نظر گرفته شده برای مقابله با آلودگی هوا در روز دوشنبه دوم بهمن ماه، گفت: مجوز روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک توسط شهرداری...