سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه فرارو

دبیرکل خانه پرستار گفت: پرستاران بار‌ها بابتِ اضافه‌کاری‌های اجباری، حقوق ناچیز، تعرفه‌بندیِ اسمی و بی‌فایده، کارانه‌های کم، عدم دریافتِ فوق‌العاده خاص و دیگر مشکلاتشان در بسیاری از شهر‌ها تجمع کرده‌اند. تجمعاتی که گاهی منجر به صدورِ احکامِ سنگین شده است.

وب‌گاه الف

مرحله کتبی چهل‌ویکمین دوره آزمون دستیاری فوق‌تخصصی، امروز به صورت متمرکز در شهر تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران از تغییر رنگ و مدل لباس نیروهای عملیاتی اورژانس استان تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران از تغییر رنگ و مدل لباس نیروهای عملیاتی اورژانس استان تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در قالب سفر استانی رییس جمهور به شرق استان تهران از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه بازدید و روند خدمت رسانی این مرکز درمانی را بررسی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان آتش نشانی خرم آباد با اشاره به در کشف جسد یک مرد در ارتفاعات مدبه شهرستان خرم‌آباد گفت: جسد فرد فوت شده تحویل اورژانس شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بلعیدن کمی دهانشویه نباید مشکل بزرگی ایجاد کند اما قورت دادن مقادیر بیشتری از دهانشویه داستان دیگری است. در این مطلب عوارض خوردن دهانشویه بیان شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جسد یک دختر 25 ساله در کنار پل جناح در ستارخان در حالی کشف شد که آثار کبودی روی آن وجود داشت. جسد یک دختر 25 ساله در کنار پل جناح در ستارخان در حالی کشف شد که آثار کبودی روی آن وجود داشت. به گزارش عرشه آنلاین، جسد دختر جوانی در کنار پل جناح کشف شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در سفر رئیس جمهور به هرمزگان دو بیمارستان به بهره برداری می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واژگونی خودرو پراید در جاده سپیدان به یاسوج 6 کشته بر جای گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مسمومیت با گاز 21 مسافر در یک هتل آپارتمان در مشهد خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واژگونی خودرو پراید در جاده سپیدان به یاسوج 6 کشته بر جای گذاشت.

وب‌گاه فرارو

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مسمومیت با گاز 21 مسافر در یک هتل آپارتمان در مشهد خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

این مسمومیت تلفات جانی نداشت، افزود: 14 نفر از مسمومین اکسیژن تراپی و 3 نفر دیگر به علت وخامت حال عمومی به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از جذب 55 درصدی اعتبارات سفرهای ریاست جمهور برای رفع موانع تولید استان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس ایستگاه های 46،32،24 آتش نشانی مشهد از مسمویت 17 مسافر بر اثر نشت گاز در یک هتل آپارتمان در این شهر خبر داد. رئیس ایستگاه های 46،32،24 آتش نشانی مشهد از مسمویت 17 مسافر بر اثر نشت گاز در یک هتل آپارتمان در این شهر خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سید مرتضی داوودی مقدم اظهار کرد: بامداد امروز، در پی تماس با سامانه 125 مبنی بر گازگرفتگی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 32...