سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت گفت: در ابتدای انقلاب، برای مجبور بودیم از پزشکان بی‌کیفیت کشور‌های مجاور استفاده کنیم و با آن که جمعیت ما یک‌سوم امروز بود، مردم مجبور بودند برای دریافت خدمات درمانی به کشور‌های خارج بروند ولی امروزه قوی‌ترین نظام سلامت منطقه را داریم.

وب‌گاه فرارو

تکمیل پروژه‌های بهداشتی و درمانی چندین ساله نیمه‌تمام و محرومیت‌زدایی از سلامت؛ استراتژی که در دولت سیزدهم با جدیت دنبال شد و اکنون سرعت اتمام پروژه‌های حوزه سلامت مشهود است؛ مسوولان نیز معتقدند که مردم ثمره آن را بزودی خواهند دید...

وب‌گاه فرارو

نتایج بررسی‌های انجام شده بر مقصد مهاجرت پزشکان و پرستاران نشان می‌دهد که در حال حاضر، محبوب‌ترین کشور‌ها برای عزیمت نخبگان حوزه سلامت کشور، اتحادیه اروپا، امریکا، کانادا، استرالیا و کشور‌های حاشیه خلیج فارس است. تقاضا برای دریافت گواهینامه CGS افزایش یافته است.

وب‌گاه فرارو

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به مصدوم شدن سالانه 870 هزار ایرانی در تصادفات جاده‌ای گفت: حدود یک درصد از مصدومان تصادفات در بیمارستان‌ها فوت می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

زن خدمتکار که با همدستی مردی با تعارف نان خامه‌ای سمی، زوج میانسال را مسموم و باعث قتل یکی از آن‌ها شده بود، همراه همدستش بازداشت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز در صحن شورای شهر به بارش‌های چند روز گذشته تهران اشاره کرد و گفت: با تلاش 21 هزار نفر نیروی شهرداری برف روبی صورت گرفت و نیرو‌های انسانی شهرداری تهران تلاش کردند که مردم راحت تردد کنند. وی ادامه داد: برای ما مهم است که مدیر ما 48 ساعت نخوابد تا مردم آسایش داشته باشند. شهردار تهران در بخش دیگر سخنان به آتش سوزی...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مردم در مجلس وزارت نفت را مکلف کردند سهمیه اعتباری گازوئیل همه وسایل نقلیه برون شهری را بر اساس پیمایش محاسبه کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مردم در مجلس مصوب کردند تمامی واحد‌های آموزشی و پرورشی مدارس دولتی از پرداخت هزینه‌های برق، گاز و آب تا سقف الگوی مصرف معاف شوند.

وب‌گاه عصر ایران

خواستگار سابقی که با جواب منفی روبه‌رو شده از تلفن عمومی مزاحم اورژانس شده و با ارائه آدرس و شماره خانم و برادرش مزاحمت ایجاد می‌کرد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تحت پوشش قرار گرفتن 75 نفر از شهدای ایرانی حادثه تروریستی کرمان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجوز روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری در روز دوشنبه دوم بهمن ماه صادر نمی‌شود و طرح‌زوج و فرد خودروها در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا نیز در روز (دوشنبه 2 بهمن ماه) اجرا می‌گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر 16 ساله در اقدامی هولناک در اهواز دست به خودکشی زد. دختر 16 ساله در اقدامی هولناک در اهواز دست به خودکشی زد. به گزارش عرشه آنلاین، دختر نوجوان اهوازی از غرق شدن در رودخانه کارون با اقدام سریع نجات یافت.

وب‌گاه گسترش

بر اساس افزایش آلودگی هوای تهران، فروش طرح ترافیک در روز دوشنبه 2 بهمن ممنوع است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آن‌قدر جوابش عصبانی‌ام کرد که در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و با چاقو چند ضربه به او زدم.