سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت جنایی نوشت: کارآگاهان جنایی در حال تحقیق درباره علت مرگ دختری هستند که جسدش در یک گودال پیدا شد.

وب‌گاه فرارو

«اخیراً با بررسی وضعیت سلامت روان 253 رزیدنت روانپزشکی مشخص شد که فشار روانی وارده بر این جمعیت، جدی‌تر از چیزی است که تصور می‌شود. طبق بررسی‌های انجام‌شده، آمار خودکشی در جامعه پزشکی 3.1 تا 5 برابر افزایش پیدا کرده است. به طوری که در جمعیت دستیاری (رزیدنتی) کشور، که معادل 14 هزار نفر است، سالانه به طور متوسط 13 خودکشی منجر به مرگ داریم.»

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: ساعت 11 ظهر چهارشنبه 27 دی، مأموران کلانتری 103 گاندی در تماس با بازپرس از قتل مرد میانسالی در دفتر کارش خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

متخصص طب اورژانس بیمارستان بهارلو به خبرآنلاین می‌گوید: حجم بالای کار، مسئولیت‌های فراوان، عدم دریافت حقوق مکفی و نداشتن امنیت شغلی مجموعه عواملی است که یک رزیدنت را از ادامه فعالیت بازمی‌دارد و او را دلسرد می‌کند. خودکشی رزیدنت‌ها امروزه بیشتر جنبه «بحران» پیدا کرده؛ به طوری که در کل جمعیت دستیاری (رزیدنتی) کشور، که معادل 14 هزار نفر است، سالانه به طور متوسط 13 خودکشی منجر به مرگ داریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد معتاد که برای گرفتن پول به سراغ برادرش رفته بود وقتی با پاسخ منفی او مواجه شد، در اقدامی هولناک وی را با ضربات چاقو به قتل رساند و سپس خودزنی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: سالمندآزاری براساس آمارهای تماس با خط 123 نسبت به قبل مقداری افزایش داشته است که دلایل مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد و گاهی نیز ممکن است مردم با خدمات خط 123 بیشتر آشنا شده اند و الزاما به معنای افزایش پدیده سالمندآزاری نیست. سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: سالمندآزاری براساس آمارهای تماس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مسموم شدن 4 نفر با گاز آبگرمکن در اهواز خبر داد.

وب‌گاه فرارو

معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران از تغییر رنگ و مدل لباس نیرو‌های عملیاتی اورژانس استان تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عامل قتل مدیر عامل شرکت در بلوار میرداماد، کسی جز برادر ناتنی اش نبود که پس از قتل، تصمیم گرفت به زندگیش پایان بدهد اما زنده ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عامل قتل مدیر عامل شرکت در بلوار میرداماد، کسی جز برادر ناتنی اش نبود که پس از قتل، تصمیم گرفت به زندگیش پایان بدهد اما زنده ماند. ساعت 11 ظهر چهارشنبه بیست و هفتم دی ماه گزارش یک درگیری خونین به کلانتری 103 گاندی اعلام شد. فردی که با پلیس تماس گرفته بود منشی یک شرکت بود که می گفت مدیر عامل در اتاق کارش با یکی از اقوامش درگیر شده است. پس از این تماس، ماموران راهی محل حادثه که طبقه اول...

وب‌گاه مشرق نیوز

واژگونی خودرو پژو پارس در اتوبان سلفچگان به قم متأسفانه جان یک نفر را گرفت و با توجه به مصدومیت شدید یکی از سرنشینان خودرو، فرد مذکور با بالگرد به بیمارستان منتقل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: سالمندآزاری براساس آمارهای تماس با خط 123 نسبت به قبل مقداری افزایش داشته است که دلایل مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد و گاهی نیز ممکن است مردم با خدمات خط 123 بیشتر آشنا شده اند و الزاما به معنای افزایش پدیده سالمندآزاری نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمعیت هلال احمر جهرم از یک فوتی و 12 مصدوم در برخورد رخ به رخ دو سواری پژو در جاده جهرم - شیراز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دندان درد یکی از طاقت فرساترین دردهایی است که هرفردی ممکن است در زندگی تجربه کند. به خصوص اگر در شرایطی باشد که نتواند به دندانپزشکی مراجعه کند. برای تحمل و کاهش چنین دردی، در ادامه با ما همراه باشید. دندان درد یکی از طاقت فرساترین دردهایی است که هرفردی ممکن است در زندگی تجربه کند. به خصوص اگر در شرایطی باشد که نتواند به دندانپزشکی مراجعه کند. برای تحمل و کاهش چنین دردی، در ادامه با...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موسوی گفت: سالمندآزاری براساس آمار‌های تماس با خط 123 نسبت به قبل مقداری افزایش داشته است.