سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

حادثه انحراف از جاده خودروی سواری پژو405 در محور یاسوج به شیراز، 11 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات آمریکایی اعلام کردند یک بالگرد نظامی آمریکا که حامل پنج تفنگدار دریایی این کشور بود، گم شده است. مقامات آمریکایی اعلام کردند یک بالگرد نظامی آمریکا که حامل پنج تفنگدار دریایی این کشور بود، گم شده است. به گزارش عرشه آنلاین، یک مقام آمریکایی امروز (چهارشنبه) به شبکه خبری «سی‌بی‌اس نیوز» گفت که واحدهای جستجو و نجات برای یافتن بالگرد گم‌شده تفنگداران دریایی، اعزام شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در مسیر احیا و تحول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در دولت، تعیین تکلیف 67 هزار میلیارد تومان اموال منقول در انبار‌های دولت محقق شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر میثم یکه سادات، متخصص طب اورژانس و فوق تخصص مسمومیت با تاکید بر اینکه ماده توهم زای گل، اعتیاد و وابستگی بهمراه می آورد و رها شدن از آن بسادگی مقدور نیست، می‌افزاید: بخاطر سرخوشی زیادی که مصرف گل در مراحل اولیه ایحاد می‌کند، بیماران وابسته می‌شوند و پس از مدتی برای اینکه دچار اضطراب و افسردگی نشوند به مصرف گل اعتباد پیدا می‌کنند. شاید در اوایل مصرف، تمرکز فرد زیاد شود ولی پس از...

وب‌گاه گسترش

دکتر ابوالفضل باقری فرد، در یک نشست خبری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت که وزارت بهداشت دیگر توان افزایش ظرفیت پزشکی را ندارد و تاکنون هزینه‌ای برای افزایش ظرفیت پزشکی دریافت نکرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مادر و دختر جوان در خانه روستایی شان در لرستان توسط مردان نقابدار به قتل رسیدند. یک مادر و دختر جوان در خانه روستایی شان در لرستان توسط مردان نقابدار به قتل رسیدند. به گزارش عرشه آنلاین، دو مرد نقاب‌پوش با قمه به خانه دو زن حمله کرده و آنها را به قتل می‌رسانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری اعلام کردند در حمله به یک دفتر انتخاباتی در شهر «پیشین» ایالت بلوچستان، دستکم 12 نفر کشته و 23 تن دیگر زخمی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حادثه ای ناگوار مرد جوان به جلوی قطار مترو در ایستگاه میدان انقلاب سقوط کرد. در حادثه ای ناگوار مرد جوان به جلوی قطار مترو در ایستگاه میدان انقلاب سقوط کرد. به گزارش عرشه آنلاین، ابتدا ماجرای خودکشی یک زن گزارش شده بود که در بررسی‌ها مشخص شد بخاطر بلند بودن مو‌های مرد جوان در ابتدا اعلام شده بود که فرد سقوط کرده جلوی مترو یک زن بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی از جان باختن سه نفر در حادثه آتش سوزی شب گذشته یک انبار پلاستیک و ظروف پلاستیکی در منطقه خاور شهر در جنوب پایتخت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جان باختن سه تن در حادثه آتش‌سوزی پلاستیک خاوران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیکر سه نفر در حادثه حریق انبار پلاستیک در خاورشهر پیدا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرگ تلخ 3 نفر در آتش سوزی انبار پلاستیک خاورشهر تایید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آتش سوزی در انبار پلاستیک تهران جان سه نفر را گرفت. آتش سوزی در انبار پلاستیک تهران جان سه نفر را گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: بامداد امروز و در حین عملیات لکه‌گیری و جستجو، آتش‌نشانان با پیکر سه نفر که در کانون آتش سوزی و در زیر سقف‌ها گرفتار شده بودند مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان پیامبر اعظم (ص) 3 کشته و 11 مصدوم‌برجای گذاشت

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی: ساعت 19 و 40 دقیقه امروز، سه شنبه 17 بهمن ماه گزارش تصادف زنجیره‌ای در اتوبان پیامبراعظم (ص)، 80کیلومتر مانده به تبریز به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در هفدهمین روز از بهمن به برگزاری دهمین جلسه دادگاه منافقین، افتتاح بیش از سه هزار پایگاه اورژانس، ضرورت سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی، دستگیری عوامل گروهک‌های تروریستی، پوشش بیمه‌ای700هزار مشاغل ساختمانی، واگذاری46دستگاه آمبولانس جدید، آموزش سواد دیجیتال به سالمندان و الحاق ایران به 10کنوانسیون بین‌المللی محیط‌زیست پرداخته است.