سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی البرز از کشته و مصدوم شدن 3 نفر در حادثه ریزش ساختمان خبر داد. ریزش هولناک یک ساختمان در کرج؛ 3 نفر کشته و مصدوم شدند رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی البرز از کشته و مصدوم شدن 3 نفر در حادثه ریزش ساختمان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، آیین بهره‌برداری از دو ایستگاه آتش‌نشانی 135 و 138 (بانوان آتش‌نشان) امروز - سه شنبه 17 بهمن ماه 1402- با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، قدرت اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، شهردار منطقه 16 و جمعی از مدیران شهری برگزار شد. علیرضا زاکانی، شهردار تهران در این مراسم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی آتش نشانی تهران: 6 سوله مسقف با متراژ 1500 متر و با کاربری نگهداری ظروف پلاستیکی (وسایل آشپزخانه) دچار حریق شدند که دود بسیار غلیظی ایجاد کرد که از فواصل بسیار دور قابل مشاهده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزای دانشجو، محمداسماعیل توکلی رئیس اورژانس استان تهران در خصوص آتش‌سوزی انبار پلاستیک در خاورشهر اظهار کرد: حدود ساعت 16 و 6 دقیقه حریق انبار پلاستیک در خاورشهر اعلام شد که در ادامه آن چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند. وی گفت: تا این لحظه این حادثه هیچگونه مصدومی نداشته است.

وب‌گاه الف

شهردار تهران با تأکید بر اینکه باید قدر آتش نشانان را بدانیم، گفت: هرچقدر تلاش کنیم شهر ایمن شود، همچنان عده ای هستند که خواسته غیرانسانی دارند و با جان مردم، کاسبی خود را داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اورژانس استان تهران از فراهم شدن امکان برقراری تماس آسان با اورژانس برای معلولین و ناشنوایان خبر داد و گفت: به زودی برای مبتلایان به اوتیسم نیز این اقدام انجام می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده یک انبار پلاستیک در جنوب شرق تهران خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر ضرب و جرح پزشک اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) شهر نور، بلافاصله عوامل انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی نور از دستگیری ضارب پزشک اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انفجار در یک کارخانه ترقه‌سازی در هند دست کم 6 کشته و 60 زخمی بر جای گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر میعادفر، روز سه شنبه در نشست خبری با موضوع بیان دستاورد‌های حوزه سلامت به مناسبت دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث رشد و شکوفایی ملت شد و به تبع آن، در تمام بخش‌های کشور به خصوص حوزه سلامت برای آسایش مردم تلاش‌های زیادی صورت گرفت. وی با بیان اینکه در حوزه اورژانس و فوریت‌های پزشکی نیز به عنوان عضوی از حوزه سلامت در راستای آسایش و ارتقای...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان اورژانس کشور، از توزیع 100 دستگاه آمبولانس، 200 موتورلانس و 25 دستگاه اتوبوس آمبولانس به مجموعه امکانات اورژانس کشور در دهه فجر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 46 دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته که برای توسعه و تقویت ناوگان حمل‌ونقل بیمار و اورژانس مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی تهیه و تجهیز شده است، واگذار شد.

وب‌گاه عصر ایران

حدود 5500 دستگاه آمبولانس داریم، اما 3000 دستگاه عمر بالای 15 سال دارند که فرسوده هستند و در حال تلاش برای جایگزینی آن‌ها هستیم. الان برای خرید 500 دستگاه آمبولانس جدید قرارداد بسته‌ایم و تا اواسط سال آینده 625 دستگاه وارد ناوگان اورژانس می‌شود که بخشی از کمبود را برطرف می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: رشته‌های بیهوشی، طب اورژانس و کودکان با کمترین استقبال بین رشته‌های تخصصی پزشکی مواجه هستند.