سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: نشت گاز مونوکسیدکربن در زیرزمین یک هتل آپارتمان در محدوده حرم مطهر رضوی امروز، چهارشنبه منجر به مسمومیت 17 نفر از مسافران شد.

خبرگزاری دانشجو

رییس سازمان اورژانس کشور حضور نیرو‌های اورژانس در حوادث و بحران‌ها را باعث دلگرمی مردم و نظام دانست و بر لزوم تقویت آموزش برای بهبود عملکرد این نیرو‌ها و همچنین افزایش رضایتمندی گیرندگان خدمات فوریت‌های پزشکی تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ایستگاه های 46،32،24 آتش نشانی مشهد از مسمویت 17 مسافر بر اثر نشت گاز در یک هتل آپارتمان در این شهر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ملایر گفت: نوزاد عجول ازندریانی حین اعزام مادر به بیمارستان، در آمبولانس اورژانس متولد شد، هم اکنون حال مادر و کودک خوب است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرزندان پیرمردی که در خانه خود جان باخته با شکایت از مادر و خواهر کوچکشان مدعی شدند که این دو پدرشان را به قتل رسانده‌اند تا اموالش را تصاحب کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرزندان پیرمردی که در خانه خود جان باخته با شکایت از مادر و خواهر کوچکشان مدعی شدند که این دو پدرشان را به قتل رسانده‌اند تا اموالش را تصاحب کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میزان خون در بدن انسان بر اساس سن، وزن و جنس متفاوت است. یک مرد بالغ با وزن حدود 90 کیلوگرم می‌تواند تقریبا 6 لیتر خون داشته باشد در حالی که یک زن با وزن حدود 74 کیلوگرم ممکن است 4.3 لیتر خون داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالت ایده‌آل، خانه‌های ما باید پناهگاه امن باشند اما همیشه اینطور نیست و گاهی خانه‌ها ممکن است ترسناک به نظر برسند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضوهیئت علمی دانشکده علوم تغذیه، افت قند خون را از مشکلات شایع بیماران تزریق کننده انسولین برشمرد و تاکید کرد که با تغذیه صحیح می تواند از بروز آن پیشگیری کرد.

وب‌گاه فرارو

دکتر هانا پاتل، پزشک عمومی مستقر در لندن، هشدار داده که اگرچه درد شکم معمولاً نشانه‌ای از مشکلی جدی نیست، اما نادیده گرفتن درد‌های مداوم شکمی می‌تواند خطرناک باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص هوا در اهواز عدد 385 است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: اتوبوس محور تبریز آذرشهر واژگون شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: محمدزاده از مسئول دسته پرسید چه شده است، آن بسیجی کمی عقب مانده بود و می‌گفت: «ماسکش را گم کرده است، محمدزاده دوید طرف بسیجی و ماسکش را درآورد و به آن بسیجی داد و گفت: سریع بزن.»

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: واژگونی اتوبوس محور تبریز آذرشهر محدوده پادگان 5 دستگاه آمبولانس و یک دستکاه اتوبوس آمبولانس اورژانس را به محل کشاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر 18 ساله آبادانی در اقدامی هولناک در پاساژ الماس جنوب آبادان دست به خودکشی زد. دختر 18 ساله آبادانی در اقدامی هولناک در پاساژ الماس جنوب آبادان دست به خودکشی زد. به گزارش عرشه آنلاین، 2 روز پیش یک دختر 18ساله از طبقه 4 پارکینگ پاساژ الماس جنوب آبادان از خودش را پایین پرت کرد و به زندگیش پایان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره ورود سویه جدید کرونا و به کشور توضیحاتی ارائه دادند.