سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرد: نخستین مرکز ارتباطات تخصصی ویژه بیماران سکته مغزی کشور در خوزستان به بهره برداری رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک دختر دانشجوی دانشگاه ایلام در اقدامی هولناک با انجام خودکشی به زندگی خود پایان داد. هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است...

وب‌گاه ورزش سه

برخورد شدید بین دو هم‌تیمی در بازی لیگ یک فوتسال نزدیک بود منجر به مرگ یکی از آنها شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بامداد امروز یک دستگاه خودروی مزدا 3 بر اثر سرعت زیاد با خودروی دیگر که متواری شده در خیابان بهشتی حد فاصل سهرودی و صابونچی دچار حادثه تصادف شد. شدت برخورد به قدری زیاد بوده است که تمامی جدول‌های کنار خیابان را کنده است همچنین افراد سریعاً با اورژانس تماس حاصل کرده و ماشین چپ شده را به سختی به حالت اولیه بر می‌گردانند. جلوی ماشین یعنی اتاقک خودرو...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری باورنکردنی از آتشفشان در شهر ساحلی گرینداویک در کشور ایسلند که حسابی مورد توجه قرار گرفته است را در ادامه مشاهده کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، باغ کتاب تهران از مهم‌ترین مجموعه‌های فرهنگی علمی پایتخت و کشور است که ظرفیت‌های متناسبی را در خود گرد آورده است. این مجموعه در منطقه و در حوزه بین‌الملل نیز بی‌نظیر یا کم‌نظیر است. باغ کتاب با 65هزارمترمربع زیربنا از تاریخ افتتاح یعنی تیرماه سال 1396 همواره مورد توجه مخاطبان وفادار خود بوده است. تقریبا هیچ بخشی از پروژه از سوی شرکت پیمانکار به...

وب‌گاه فرارو

«فردا صبح وقتی بر بالین کودکم رفتم دیدم که وضعیت او تغییری نکرده و بخور نیز برای او نگذاشته‌اند! همین باعث شد که پیش پرستار بروم و پرستار وقتی تنفس بچه‌ام را دید از من پرسید می‌خواهی یک آمپول دگزا هم برایش تزریق کنم؟ من گفتم از من می‌پرسید؟ آن پرستار هم اتاق را ترک کرد و رفت و دیگر توجهی به وضعیت بچه‌ام نکردند!»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متخصص روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: احساس ناراحتی، تهوع، دردهای شکمی، مشکلات گوارش، غش کردن، احساس گرما یا گر گرفتگی، از جمله علامت‌های حمله‌های پانیک است.

وب‌گاه مشرق نیوز

متخصص روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: احساس ناراحتی، تهوع، دردهای شکمی، مشکلات گوارش، غش کردن، احساس گرما یا گر گرفتگی، از جمله علامت‌های حمله‌های پانیک است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی قزوین، جسد بی جان مردی با حدود 58سال سن در یکی از استخرهای کشاورزی کشف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جسد بی جان یک مرد میانسال که در در نزدیکی روستایی در قزوین در یکی از استخرهای کشاورزی غرق شده بود، از آب خارج شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سقوط یک خودروی تیبا در رودخانه ای در رودسر به جان باختن راننده این خودرو منجر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از سال 1301 تاسیس شد و در حال حاضر بیش از یک قرن سابقه فعالیت دارد و بر اساس معاهده‌های بین المللی، عضو کمیته بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر جهانی است.

وب‌گاه فرارو

یک روانپزشک با بیان اینکه پیش آگهی پانیک در افراد مختلف متفاوت است، گفت: درمان اختلال پانیک هر چه سریع‌تر شروع شود، اثرگذاری بیشتری دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آتشفشانی در جنوب غربی ایسلند، در شمال گرینداویک، اوایل روز یکشنبه فوران کرد که منجر به تخلیه اجباری ساکنان آن شد.