سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فرو ریختن یک ساختمان مسکونی قدیمی در منطقه یافت آباد خبر داد و گفت: 2 زن 40 و 50 ساله در این حادثه جان باختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلال ملکی در خصوص ریزش ساختمان سه طبقه در جنوب تهران اظهار کرد: ساعت 11 و 18 دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه آوار در ساختمانی مسکونی در شهرک ولیعصر اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس سازمان اورژانس تهران از ریزش آوار در شهرک ولیعصر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ریزش یک ساختمان در شهرک ولیعصر کشته و زخمی برجای گذاشت. ریزش یک ساختمان در شهرک ولیعصر کشته و زخمی برجای گذاشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ در شهرک ولیعصر یک ساختمان سه طبقه ریزش کرد و تاکنون این حادثه یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشته است.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: واژگونی خودروی سواری پژو 405 در آزادراه امیرکبیر کاشان یک فوتی در پی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخورد شدید یک دستگاه کامیونت با 12 دستگاه خودرو در شمال‌شرق تهران هشت مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در شهرک ولیعصر تهران یک ساختمان سه طبقه ریزش کرد که این حادثه تاکنون یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان اورژانس تهران از ریزش آوار در شهرک ولیعصر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: حادثه تروریستی کرمان، تمام ملت ایران را داغدار کرد اما تصمیم ارزشمند خانواده "شهیده فاطمه دهقان" یکی از مجروحین این حادثه، مانع داغدار شدن خانواده‌هایی شد که عزیزانشان در بستر بیماری قرار دارند.

خبرگزاری تسنیم

حادثه تروریستی کرمان، تمام ملت ایران را داغدار کرد اما تصمیم ارزشمند خانواده "شهیده فاطمه دهقان" یکی از مجروحین این حادثه، مانع داغدار شدن خانواده‌هایی شد که عزیزانشان در بستر بیماری قرار دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی جمعیت هلال احمر فلسطین در نوار غزه از نیاز فوری 6 هزار مجروح فلسطینی برای درمان در خارج از این منطقه به علت شدت جراحت آن‌ها خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با در آیین افتتاح بیمارستان فاطمه زهرا در قشم، اظهار کرد: این بیمارستان از نظر مختصات و ویژگی‌ها بی‌نظیر و از سوی دیگر، در عین پیشرفته و مجهز بودن، از قابلیت تحرک و پویایی و ظرفیت خدمات‌رسانی بسیار بالایی برخوردار است. ساختار بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه مبتنی بر تهدیدات بزرگ مقیاس، تقویت و جهش...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس اورژانس کرمان از بستری بودن 55 نفر از مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدا در بیمارستان‌های شهر کرمان خبر داد و گفت: 10 نفر از کل مجروحان را کودکان زیر 15 سال تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

بیمارستان سیار 128 تختخوابی نیروی زمینی سپاه در جزیره قشم افتتاح شد.

وب‌گاه فرارو

دختر جوان در رابطه با بخشش قاتل پدرش گفت: درست است که قاتل پدرم قصاص می‌شود، اما با مرگ او، پدرم زنده نمی‌شد. برای همین تصمیم گرفتم با پدر بزرگ و مادر بزرگم هم صحبت کنم و آن‌ها را راضی کنم که قاتل پدرم را ببخشند به شرط اینکه به ما پول بدهد تا بتوانیم در روستای زادگاه پدرم مدرسه‌ای به نام او بسازیم. مبلغی که ما خواسته‌ایم کم است و نمی‌دانم بشود با آن مدرسه ساخت یا نه، اما هدفمان این...