سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پرستویی گفت: تلویزیون حق ندارد مرگ من را هم زیرنویس کند، چون تلویزیون هم آلوده خطوط شد؛ اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و... بهترین سریال‌ها در تلویزیون پخش می‌شد. من وسط‌باز هستم، اما نه به آن معنا. من هنوز هم در 68 سالگی اگر ببینم دو نفر در خیابان دعوا می‌کنند، فکر نمی‌کنم چه کسی هستم و جایگاهم چیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس اورژانس کرمان گفت: در حال حاضر 21 مجروح در بخش‌های ICU بیمارستان‌های شهر کرمان بستری داریم که 10 نفر آنها به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

خبرگزاری تسنیم

خط تلفنی 1570 آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش‌آموزان و والدین در موضوعاتی مانند کنکور، آسیب‌های اجتماعی، اضطرای، مسائل روانی و... است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی حدود 2 ماه از راه‌اندازی اورژانس کسب‌وکار مناطق آزاد می‌گذرد و با وجود تاکید دبیر شورای عالی مناطق آزاد، عملکرد این اورژانس و اثرگذاری آن مشخص نیست.

وب‌گاه فرارو

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: یک ساختمان سه طبقه قدیمی که در مجاورت یک ملک گود برداری شده با عمق یک متر، که بیش از نیمی از ساختمان سه طبقه در گود فرو می‌ریزد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرادید نوشت: برای نخستین بار در جهان، مردی پس از تلاش برای نگه داشتن عطسه خود، موجب به وجود آمدن یک سوراخ کوچک در نای خود شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

2 زن پس از شناسایی پیرمرد ثروتمند در فضای مجازی، در نقش پرستار قدم به خانه او گذاشتند و نقشه هولناکی را که در سر داشتند عملی کردند 2 زن پس از شناسایی پیرمرد ثروتمند در فضای مجازی، در نقش پرستار قدم به خانه او گذاشتند و نقشه هولناکی را که در سر داشتند عملی کردند چند روزی بود که ساکنان یکی از خیابان‌های مهرشهر کرج متوجه بوی شدید تعفن شده بودند که از خانه ویلایی یکی از همسایه‌ها به مشام...

وب‌گاه عصر ایران

رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: در پی وقوع این حادثه که بر اثر انفجار مخرن سوخت جوشکاری رخ داد یک مرد 45 ساله جان خود را از دست داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ریزش ساختمان سه طبقه در جنوب تهران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنا بر اعلام مشاور امور شاهد و ایثارگران وزیر آموزش و پرورش، در حال حاضر حدود 15 دانش‌آموز بر اثر آسیب دیدگی در انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان در بیمارستان‌های این استان بستری هستند. بنا بر اعلام مشاور امور شاهد و ایثارگران وزیر آموزش و پرورش، در حال حاضر حدود 15 دانش‌آموز بر اثر آسیب دیدگی در انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان در بیمارستان‌های این استان بستری هستند. به گزارش عرشه...

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با مهر گفت: حوالی ساعت 10:15 دقیقه امروز دوشنبه ریزش ساختمان سه طبقه در خیابان حیدری شهرک ولیعصر به نیرو‌های آتش نشانی اعلام شد نیرو‌های نزدیک‌ترین ایستگاه در اسرع وقت به محل حادثه اعزام شدند متأسفانه تا این لحظه یک نفر جان باخته است و 2 نفر مصدوم شدند که توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع حادثه تخریب یک ساختمان در محله یافت‌آباد تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت که در شهرک ولیعصر یک ساختمان سه طبقه ریزش کرد و تاکنون این حادثه یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: حوالی ساعت 10:15 دقیقه امروز دوشنبه ریزش ساختمان مسکونی سه طبقه در خیابان حیدری شمالی شهرک ولیعصر به نیرو‌های آتش نشانی اعلام شد. وی با اشاره به اینکه نیرو‌های نزدیک‌ترین ایستگاه در اسرع وقت به محل حادثه اعزام شد، افزود: مجاور این ساختمان یک گودبرداری ساختمان دیگر انجام شده است همچنین متأسفانه...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حادثه تخریب یک ساختمان در محله یافت آباد تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ریزش ساختمان سه طبقه در جنوب تهران خبر داد و گفت: این حادثه تا این لحظه یک کشته و دو مصدوم داشته است.